On-line seminář

Metody skončení pracovního poměru se zvláštním zaměřením na organizační změny v podniku 2

Bc. Ilona Bartovská

Na tomto on - line semináři se dozvíte, jak postupovat při ukončení pracovního poměru z důvodu organizačních změn v podniku.

E-learning je určen pro:

Personalisty, vedoucí pracovníky a všechny, kdo potřebují znát postupy a metody ukončení pracovního poměru, obzvláště z důvodu organizačních změn v podniku. 

Cílem on-line semináře je:

Seznámit účastníky s probelamatikou ukončení pracovního poměru, obzvláště z důvodu organizačních změn v podniku. 

Obsah on-line semináře:

  • Vymezení způsobů skončení pracovního poměru
  • Pracovní poměry na dobu určitou
    • pravidla pro jejich sjednání,
    • vymezení doby určité,
    • zástupy za dobu překážek v práci,
    • výjimky.
  • Zrušení pracovního poměru ve zkušební době
    • zkušební doba (její sjednání, běh a počítání), podmínky platnosti,
    • pravidla pro rozvázání pracovního poměru ve zkušební době, omezení zaměstnavatele v době prvních 14 dnů nemoci nebo karantény zaměstnance.
  • Dohoda o rozvázání pracovního poměru
    • forma a náležitosti,
    • kdy je dohoda napadnutelná,
    • vážný důvod a výše podpory v nezaměstnanosti.
  • Výpověď z pracovního poměru
    • nesrozumitelná nebo ústní výpověď podle nového občanského zákoníku,
    • výpověď ze strany zaměstnance, odvolatelnost výpovědi,
    • výpověď ze strany zaměstnavatele,
    • odstupné versus odměna,
    • soudní ochrana v případě neplatnosti výpovědi (lhůty, podmínky, důsledky), soudní ochrana v případě nesrozumitelnosti či nedodržení písemné formy výpovědi.
  • Okamžité zrušení pracovního poměru
    • důvody na straně zaměstnavatele a zaměstnance,
    • kdy dosahuje porušení pracovní kázně zvlášť hrubého způsobu,
    • okamžité zrušení ze strany zaměstnance (podmínky, jak postupovat v případě sporné části mzdy nebo při zpracování mezd apod.).

Jak e-learningový seminář probíhá?

  • ve stanovenou dobu se připojíte na webovou stránku on-line semináře (pokyny pro přihlášení do on-line  od nás obdržíte e-mailem)
  • posloucháte přednášku lektora a sledujete powerpointovou prezentaci(můžete si ji stáhnout či vytisknout pro zapisování poznámek)
  • prostřednictvím okna pro "chat" můžete klást otázky, poprosit o zopakováníněčeho, čemu jste nerozuměli atd.
  • po semináři budete mít přístupný záznam 

Co k on-line semináři potřebujete, technické požadavky na e-learning?

  • přístup na internet
  • sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka) nebo telefon (zavoláním na pražské tel. číslo)
  • zajistit si, aby Vás po dobu on-line výuky nikdo nevyrušoval

Jaké výhody má on-line seminář proti klasickým seminářům?

  • díky on-line vzdělávání ušetříte náklady za cestu a neztrácíte kvůli ní čas
  • díky úzkému zaměření semináře posloucháte jen to téma, které Vás zajímá
  • on-line semináře mají kratší dobu trvání, neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů

Lektor

Bc. Ilona Bartovská

je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V oblasti ŘZL praxe 12 let.  6 let pracovala  jako HR manažer pro německo – americkou zahraniční výrobní společnost v oblasti elektro průmyslu.  

Působila jako mentor pro pozici Specialista náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

15.11.2018

10:30 - 12:30

On-line

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.