On-line seminář

Možnosti rozvrhování pracovní doby, nová možnost samorozvrhování

JUDr. Jaroslav Stránský

Prezentace nástrojů, které zaměstnavatelé mají při rozvrhování pracovní doby a kterých mohou využít při efektivním řízení pracovního procesu v souladu s provozními potřebami. Prezentace různých variant postupu při rozvrhování pracovní doby. Pozornost bude věnována i novince účinné od 1. ledna 2025 – dohoda o rozvrhování pracovní doby zaměstnancem. Upozorníme na to, co je vhodné si se zaměstnancem sjednat tak, aby zaměstnavatel dodržel povinnosti v oblasti odměňování a evidence pracovní doby. Seminář také poukáže na správné postupy a použití rozhodovacích nástrojů, které zaměstnavatelé v oblasti pracovní doby mají.

Obsah webináře:

  • Vhodné nástroje pro řízení pracovní doby a jejich nastavení
  • Využití řídících nástrojů pro rozhodování v oblasti pracovní doby (vnitropodniková směrnice), optimální nastavení pracovněprávních dokumentů
  • Volba typu rozvržení pracovní doby a formy směnnosti
  • Dohoda o rozvrhování pracovní doby zaměstnancem podle nového § 87a zákoníku práce
  • Možnost změnit či přizpůsobit za trvání pracovního poměru pravidla rozvrhování pracovní doby
  • Přizpůsobování rozvrhu směn provozním potřebám zaměstnavatele

Cílová skupina webináře:

Personalisté, manažeři lidských zdrojů, specialisté v oblasti práce a mezd, vedoucí zaměstnanci. Soukromý i veřejný sektor.

Lektor

JUDr. Jaroslav Stránský

Jaroslav Stránský je odborníkem na pracovní právo a právo sociálního zabezpečení.

Po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity pracoval na právním oddělení Českomoravské konfederace odborových svazů. V současné době působí na Katedře pracovního práva a sociálního zabezpečení na Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.

Věnuje se…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

18.9.2024

13:00 - 14:30

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.