Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Mzdová účetní - začínáme , včetně aktuálních změn v roce 2018

Seminář je určen:

  • pro začínající mzdové účetní
  • pro mzdové účetní, které mají na starosti celou mzdovou agendu včetně personalistiky ve společnosti, ve firmě, u podnikatele
  • pro účetní, které si chtějí mzdové účetnictví jen „oživit“

Cíl semináře:

Seminář má za cíl seznámit účastníky s personalistikou firmy, s komplexní mzdovou agendou včetně výpočtů s tímto souvisejících. Příklady k výpočtům jsou voleny ze situací, které mohou reálně nastat (exekuce zaměstnanců, výpočet nezabavitelného minima, zúčtování záloh daně, roční vyúčtování daní z příjmů u zaměstnanců …aj.)

Obsah semináře:                  

1. Úvod
a) Osobní spis zaměstnance (obsah, ochrana osobních údajů, archivace), mzdový list
b) Pracovně lékařské prohlídky

2. Obsah
a) Pracovní poměr, dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti + příklady z praxe
b) Pracovní doba, konto pracovní doby, práce přesčas, dovolená, překážky v práci + příklady z praxe
c) Průměrný výdělek, průměrná mzda + příklady z praxe
d) Srážky ze mzdy (exekuční splátky, insolvence) + příklady z praxe
e) Povinnosti zaměstnavatelů
f) Zdravotní pojištění, sociální pojištění – přihlášky, odhlášky, odvody, ELDP, dopočet ZP + příklady z praxe
g) Daňové zvýhodnění v roce 2018, zúčtování záloh daně, roční zúčtování daně + příklady z praxe

h) Novinky a změny v roce 2018

3. Závěr + diskuse

Časový harmonogram semináře pro oba dny:

8.30 – 9.00 – prezence účastníků

9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)

10.30 – 10.45 – coffee break

10.45 – 12.00 – přednáška (2. část)

12.00 – 13.00 – oběd

13:00 – 14:30 – přednáška (3. část)

14.30 – 14.45 – coffee break

14.45 – 16.00 – přednáška (4. část + diskuse)

Lektor

lektorka účetních a daňových kurzů. Absolvovala VŠE - obor ekonomika, management. Pracuje na pozici vedoucí ekonomické kanceláře, provádí činnost účetnicíh poradců, mimo jiné i pro Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, oddělení hospodářské kriminality PČR Olomouc, Šumperk, Jeseník.

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
25.10. – 26.10.20189:00 - 16:00Prahabude upřesněno6990 Závazná přihláška

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Názory účastníků

Jana Stará, A.P.S.A. s.r.o.

Přednášející paní Ing. Iva Zatloukalová mě velice zaujala svým výkladem. Jsem začátečník, coby mzdová účetní, a tento seminář mě mnoho naučil. Jen chválím!

Růžena Vlachová, Lotur export, s.r.o.

Celkový dojem: 1*!! 

Bc. Magda Cermanová, KrVaK, s.r.o.

Spokojenost, bez připomínek!

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: 

mzdové účetnictví, účetnictví pro začátečníky, osobní spis zaměstnance, mzdový list, pracovně lékařské prohlídky, pracovní poměr, dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti, pracovní doba, konto pracovní doby, práce přesčas, dovolená, překážky v práci, srážky ze mzdy, zdravotní pojištění, sociální pojištění, daňové zvýhodnění v roce 2018, zúčtování záloh daně, roční zúčtování daně atd.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná ustanovení.

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. zpracovává uživatelská data za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování, na opravu, výmaz, omezení zpracování, přenos, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz