Seminář je určen:
- pro začínající mzdové účetní
- pro mzdové účetní, které mají na starosti celou mzdovou agendu včetně personalistiky ve společnosti, ve firmě, u podnikatele
- pro účetní, které si chtějí mzdové účetnictví jen „oživit“
Cíl semináře:
Seminář má za cíl seznámit účastníky s personalistikou firmy, s komplexní mzdovou agendou včetně výpočtů s tímto souvisejících. Příklady k výpočtům jsou voleny ze situací, které mohou reálně nastat (exekuce zaměstnanců, výpočet nezabavitelného minima, zúčtování záloh daně, roční vyúčtování daní z příjmů u zaměstnanců …aj.)
Obsah semináře:
1. Úvod
a) Osobní spis zaměstnance (obsah, ochrana osobních údajů, archivace), mzdový list
b) Pracovně lékařské prohlídky
2. Obsah
a) Pracovní poměr, dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti + příklady z praxe
b) Pracovní doba, konto pracovní doby, práce přesčas, dovolená, překážky v práci + příklady z praxe
c) Průměrný výdělek, průměrná mzda + příklady z praxe
d) Srážky ze mzdy (exekuční splátky, insolvence) + příklady z praxe
e) Povinnosti zaměstnavatelů
f) Zdravotní pojištění, sociální pojištění – přihlášky, odhlášky, odvody, ELDP, dopočet ZP + příklady z praxe
g) Daňové zvýhodnění v roce 2018, zúčtování záloh daně, roční zúčtování daně + příklady z praxe
h) Novinky a změny v roce 2019
3. Závěr + diskuse
Časový harmonogram semináře pro oba dny:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – coffee break
10.45 – 12.00 – přednáška (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13:00 – 14:30 – přednáška (3. část)
14.30 – 14.45 – coffee break
14.45 – 16.00 – přednáška (4. část + diskuse)
Lektor
Ing. Ivana Zatloukalová
Lektorka účetních a daňových kurzů. Absolvovala VŠE - obor ekonomika, management. Pracuje na pozici vedoucí ekonomické kanceláře, provádí činnost účetních poradců, mimo jiné i pro Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, oddělení hospodářské kriminality PČR Olomouc, Šumperk, Jeseník.
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
14.6. – 15.6.2021
9:00 - 16:00
Praha
Adresa bude upřesněna
8990 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Názory účastníků
“Přednášející paní Ing. Iva Zatloukalová mě velice zaujala svým výkladem. Jsem začátečník, coby mzdová účetní, a tento seminář mě mnoho naučil. Jen chválím!„
“Celkový dojem: 1*!! „
“Spokojenost, bez připomínek!„
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
mzdové účetnictví, účetnictví pro začátečníky, osobní spis zaměstnance, mzdový list, pracovně lékařské prohlídky, pracovní poměr, dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti, pracovní doba, konto pracovní doby, práce přesčas, dovolená, překážky v práci, srážky ze mzdy, zdravotní pojištění, sociální pojištění, daňové zvýhodnění, zúčtování záloh daně, roční zúčtování daně atd.
Kvalitní lektoři
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Naším cílem je propojit know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.