Seminář

Na co si dávat pozor při tvorbě marketingové komunikace

Vít Baloušek

Poslední seminář z cyklu čtyř kurzů věnovaných problematice marketingu upozorní na co si při tvorbě marketingové komunikace dát pozor a jaké jsou nejnovější marketingové trendy. Seminář si můžete koupit samostatně nebo si zakoupit celý kurz.

Pro koho je školení určeno:

  • Manažerům vytvářejícím marketingovou komunikaci dané firmy
  • Pro Marketing managery, Brand managery a PR managery
  • Pracovníkům a specialistům v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všem, kdo chtějí poznat základní principy práce marketingového experta
  • Začínajícím marketérům bez hlubších znalostí marketingu

Obsah semináře:

Business analýza

  • SWOT – umění pochopit svou firmu
  • Business model
  • Jak popsat business case a k čemu slouží
  • Provádění marketingových analýz

Výzkum v marketingu a trendy

  • Příprava podkladů pro marketingový výzkum
  • Jak vytvářet o-line dotazník
  • Zpracování a prezentace marketingového výzkumu

Na co si dávat pozor při tvorbě marketingové komunikace

  • Jak hlídat náklady
  • Jak měřit výsledky - výnosy
  • Kritické body při tvorbě a realizaci marketingových akcí

Lektor

Vít Baloušek

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

23.9.2019

9:00 - 16:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

4 890,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.