Seznámíte se s povinnostmi při nastavení smluvní dokumentace a spolupráce s OSVČ. Naučíte se, jak správně postupovat při případné kontrole, aby jste minimalizovali hrozbu sankce. Dále získáte praktická doporučení pro postup při obhajobě v přestupkovém (dříve správním) anebo soudním řízení o případném uložení sankce a její výši. Pozornost věnujeme i daňovým a odvodovým aspektům samostatné činnosti a zaměstnaneckého poměru.
Lektoři pojmou toto téma přehledně, srozumitelně a výstižně. Seminář je proto veden prakticky nejen poskytnutím informací, ale i uvedením modelových případů a praktických doporučení.
Seminář je určen:
obchodním společnostem a jakýmkoliv dalším subjektům, které při zajišťování svých činností spolupracují s OSVČ, zejména pak členům statutárních orgánů a manažerům, dále vedoucím zaměstnancům a pracovníkům personálních nebo HR oddělení a v neposlední řadě mzdovým účetním.
Obsah semináře:
Právní aspekty
- Úvod do aktuálního tématu
- Výběr a revize vhodné smluvní dokumentace
- Zavedení správné praxe při spolupráci s OSVČ
- Postup při kontrole inspektorátu práce
- Správný postup při obhajobě proti případnému nařčení inspektorátu práce ze švarcsystému
- Závěrečná doporučení, dotazy a diskuze
Daňové aspekty
- Daňové výhody a nevýhody zaměstnaneckého poměru
- Daňové výhody a nevýhody zdaňování samostatné činnosti
- Pohled daňového řádu
- Srovnání na modelovém příkladu
- Odpovědi na dotazy
Harmonogram:
9.00 – 10.30 |
|
Přestávka |
10.30 – 10.45 |
10.45 – 12:30 |
|
Přestávka |
12.30 – 12.45 |
12.45 – 14.00 |
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Mgr. Tomáš Liškutín
Je advokát, který se specializuje na pracovní právo. Má zkušenosti z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners a v současnosti vede devátým rokem vlastní advokátní kancelář, ve které poskytuje právní poradenství, připravuje a kontroluje smlouvy a věnuje se řešení sporů, a to ve formě mimosoudního vyjednávání o smíru i řešení sporů v…
Více informací a další semináře lektoraRNDr. Ivan Brychta
Je od roku 1995 daňovým poradcem zapsaným na seznamu Komory daňových poradců ČR a má více jak dvacetiletou praxi v daňovém, účetním a ekonomickém poradenství, včetně spolupráce na auditech společností. Kromě daňového poradenství se věnuje rozsáhlé přednáškové činnosti (včetně vedení on-line a video seminářů) a svými články přispívá do různých…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
4 990,- Kč
15.11.2024
9:00 - 14:00
On-line
Cisco Webex
4 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.