Seminář je určen pro:
Plátce, kteří denně zákon o DPH aplikují v praxi - účetní, ekonomy, podnikatele
Cíl semináře:
Seminář Vás upozorní na nejčastější chyby, kterých se dopouštíme v každodenní praxi.
Obsah semináře:
1. Aktuální stav legislativy národní i evropské - význam Směrnice Rady 2006/2012 / ES - Nařízení Rady 282/2011, chystané změny pro rok 2015
2. Vliv NOZ a ZOK na zákona o DPH
3. Vymezení základních pojmů § 4, ve vazbě na NOZ
4. Nová terminologie, ve vazbě na NOZ a její význam do praxe
- právo stavby není stejného významu co stavební povolení či územní
rozhodnutí
- právo stavby z hlediska DPH a účetnictví – aspekty účtování práva stavby
- závdavek a záloha dle NOZ - jde o totéž?
5. Obrat ve vazbě na společníky společností (nahrazuje účastníky sdružení), pozor na záměnu se „Spolkem „ dle NOZ
6. Obrat od 1.1.2014 již nezahrnuje příjmy z pronájmu podle § 56a - příklad
7. Registrační povinnosti § 6 - § 6i, Požadavky správce daně při dobrovolné registraci, chyby při registraci, kdy elektronická registrace.
8. Nové řešení postupu při úmrtí plátce § 6e, § 79b, daňový řád § 239a, § 239b, příklady
9. Zasílání zboží § 8a – příklady, daňový doklad
10. Místo plnění při poskytnutí nájmu dopravního prostředku – příklady
11. Nejčastější chyby při fakturaci za přepravní služby v rámci EU a při vývozu, související služby s vývozem a dovozem zboží
12. Problematika finančního leasingu - a dodání zboží dle § 13 odst. 3 d), převod práva zboží nabýt, operativní leasing, zahraniční leasing
13. Dodání dopravních prostředků, jejich technické zhodnocení, úprava odpočtu, osvobození při dodání dopravních prostředků ( § 13,§62,§ 75-78), manažerská vozidla a DPH, související náklady, paušální výdaje na OA – daň z příjmu versus zákon o DPH
14. Pořízení zboží z EU, vazba na daňové doklady, souhrnné hlášení
15. Třístranný obchod § 17 – úprava ustanovení od 1.1.2014
16. Povinnost přiznat daň při přijetí služby z EU nebo ze třetí země
17. Daňové doklady § 26 - § 31a, § 31b, DD při dovozu, DD při vývozu § 33a, vzory dokladů
18. Ručení za daň dodavatele – účetní souvislosti
19. Režim přenesení daňové povinnosti § 92a, zásadní úpravy, režim přenesení daňové povinnosti u stavebních a montážních prací - časté dotazy
20. Komplexní příklad, daňové přiznání
Doporučeno: s sebou zákon o DPH 2014 a kalkulačku
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – dopolední coffee break
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – polední coffee break
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Ing. Jana Ledvinková
Absolvovala Vysokou školu zemědělskou, fakultu ekonomickou v Praze. Následně absolvovala dvouleté postgraduální studium. V roce 1993 složila zkoušky na daňového poradce a poté byla zapsána jako správce konkursní podstaty u krajského soudu v Plzni. V roce 1998 založila společnost TARA Cerhovice s.r.o., s předmětem činnosti vedení účetnictví, daňové…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
7.8.2014
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2 970,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.