Pro koho je tato akademie určena
Kurz pro mírně pokročilé je vhodný pro absolventy akademie pro začátečníky a také pro všechny, kteří již znají základy jazyka, umí vytvořit větu, se slovníkem si přeloží jednodušší texty a občas už se museli vypořádat s nějakým cizojazyčným materiálem – např. fakturou či krátkým, jednoduchým emailem. Kurz je částečně veden v cizím jazyce a účastníci se setkávají se složitějším autentickým materiálem (např. výkazy či části přílohy v účetní závěrce). Nacvičují ústní a písemnou komunikaci, aby se stali samostatnými uživateli a nebyli závislí na kolegyni/kolegovi se znalostí jazyka.
Výhody této vícedenní akademie
Absolventi kurzu získají velmi efektivně v krátkém čase mnoho znalostí o cizím jazyce a rozvinou své jazykové dovednosti. Kromě samotného cizího jazyka se výrazně zlepší v porozumění a aktivním použití terminologie pro účetní a daňovou praxi, což je velmi žádaná kombinace. Absolventům se významně zlepší možnosti pracovního uplatnění, neboť zvládnou nakládat s různými typy složitějších dokumentů v cizím jazyce, písemná komunikace přestane být problémem a troufnou si i na ústní reakci nebo krátkou prezentaci na odborném meetingu. Po složení závěrečného testu, v němž je třeba dosáhnout výsledku 60 % bodů, získají účastníci certifikát Specialista na němčinu pro účetní, ekonomy a daňové pracovníky – úroveň 2/3.
Nabízíme i navazující kurzy:
- Specialista na němčinu pro účetní, ekonomy a daňové pracovníky – začátečník
- Specialista na němčinu pro účetní, ekonomy a daňové pracovníky – pokročilý
Případně všechny tři úrovně s cenovým zvýhodněním cca 30 % Specialista na němčinu pro účetní, ekonomy a daňové pracovníky – začátečník až pokročilý.
Obsah a časový harmonogram
6. listopadu 2019 (středa)
Témata jazyková:
- sloveso: gramatické časy I
- opakování obecné základní slovní zásoby
- tipy k samostudiu jazyka
Témata profesní:
- slovní zásoba účetnictví – výkazy
- psaní pracovního emailu
- opakování profesní základní slovní zásoby
13. listopadu 2019 (středa)
Témata jazyková:
- sloveso: gramatické časy II
- sloveso: trpný rod
- výslovnost: rozdíly dle dialektů
Témata profesní:
- slovní zásoba účetnictví – příloha v účetní závěrce
- zásady small talku
- simulace jednání, zápis
20. listopadu 2019 (středa)
Témata jazyková:
- sloveso: podmiňovací způsob
- existenciální vazba
- skloňování podstatných jmen I
Témata profesní:
- slovní zásoba DPPO
- odborná prezentace I
27. listopadu 2019 (středa)
Témata jazyková:
- frázová slovesa / slovesa s předložkovou vazbou
- zvratnost
- skloňování podstatných jmen II
Témata profesní:
- slovní zásoba DPFO
- odborná prezentace II
4. prosince 2019 (středa)
Témata jazyková:
- členy a počitatelnost
- další vybrané aspekty
- opakování gramatiky
Témata profesní:
- opakování profesní slovní zásoby
- překlad odborného textu (práce s internetem, slovníkem)
- závěrečný test
Harmonogram jednotlivých seminářů
8:30 - 9:00 Registrace účastníků
9:00 - 10:30 Přednáška
10:30 - 10:45 Coffee break
10:45 - 12:15 Přednáška
12:15 - 13:00 Oběd
13:00 - 14:15 Přednáška
14:15 - 14:30 Coffee break
14:30 - 15:00 Přednáška
Lektor
Mgr. Ondřej Veselý
Mgr. Ondřej Veselý je absolventem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, oborů angličtina a němčina. Kromě kratších výměnných pobytů absolvoval i dva semestry studia na Universität Bonn a semestr jako asistent učitele němčiny na gymnáziu v Irsku. Po ukončení studia změnil kariérní zaměření a stal se asistentem daňového poradce (Ernst & Young) a…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
6.11. – 4.12.2019
9:00 - 15:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
22 900,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.