Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Novela školského zákona v praxi MŠ

Prakticky zaměřený seminář reaguje na situaci spojenou s aplikací novely školského zákona, která vstoupila v účinnost 1. 9. 2016.

Účastníci semináře zdarma získají užitečné vzory a dokumentaci. 

Seminář určen pro:

  • ředitelky, zástupkyně ředitelky, vedoucí učitelky mateřských škol
  • zástupce zřizovatelů

Cíl semináře:

Účastníci se seznámí se zásadními změnami týkajícími se oblasti dokumentace mateřských škol, s realizací a aplikací novely školského zákona a vyhlášky č. 27/2016 s účinností od 1. 9. 2016.

Seminář přinese také informace týkající se financování v oblasti dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, z hlediska krajových specifik, konkrétně oblast financování asistentů pedagoga.

Obsah semináře:

Aplikace systémové podpory inkluzivního vzdělávání v praxi mateřské školy

  • Definice dítěte, žáka,studenta od 1. 9. 2016.
  • Přehled a orientace ve stupních a typologiích podpůrných opatření.
  • Specifika oblasti Individuálních vzdělávacích plánů.
  • Změny a inovace v oblasti spolupráce se školskými, poradenskými zařízeními od 1. 9. 2016.
  • Definice inkluze a filozofie inkluzivního vzdělávání v zahraničí vs. aplikace v systému českého školství.
  • Společné vzdělávání pohledem České školní inspekce.

Financování speciálních vzdělávacích potřeb dětí, žáků a studentů z hlediska krajových specifik

  • Postupy schvalování asistentů pedagoga.
  • Interní systémy hodnocení žádostí o asistenta pedagoga.
  • Financování krajů v souvislosti společného vzdělávání.

Účastníci semináře zdarma získají:

  • Vzorovou předlohu Individuálního vzdělávacího plánu s obsahem odpovídajícím platné legislativě. 
  • Vzorovou předlohu Informovaného souhlasu. 
  • Vzorovou předlohu Plánu pedagogické podpory, upravenou pro potřeby pedagoga mateřské školy. 
  • Doporučení postupu řešení situací s požadavky zákonných zástupců na podávání medikace v Mš. 
  • Kompletní metodiku: Metodické doporučení pro zřízení funkce asistenta pedagoga.
  • Katalogy podpůrných opatření.
  • Metodiky pro asistenty pedagoga.

Časový harmonogram:

8.30 –  9.00 – prezence účastníků

9.00 – 11.00 – přednáška (1. část)

11.00 – 11.15 – přestávka s občerstvením

11.15 – 13.00 – přednáška (2. část + diskuse)

Partner akce

Lektor

vystudovala Univerzitu Jana Amose Komenského, Praha, obor Vzdělávání dospělých. Ve své Bakalářské práci se zabývala výzkumem a možnostmi vzdělávání pedagogických pracovníků, v oblasti problematiky specifických poruch chování u dětí, předškolního věku. Nyní se věnuje magisterské formě studia. Středoškolské studium absolvovala na Střední pedagogické

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
14.3.20179:00 - 13:00Praha
Hotel Amarilis,
1590 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení

.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz