Vzhledem k aktuální epidemiologické situaci přádáme v lednu on-line!Pokud to vládní opatření v den konání seminář umožní, únorový termín bude možné absolvovat prezenčně i on-line. |
Seminář je určen pro:
Účetní a daňové poradce podnikatelských i neziskových subjektů.
Obsah semináře:
- Stav a vývoj legislativy ČR a EU
- Změna v oblasti zdaňování nájmů a její dopady v praxi – zúžení opce zdanění a úprava odpočtu daně
- Implementace evropských předpisů v oblasti DPH
- Změny v režimu zasílání zboží
- Rozšíření režimu jednoho správního místa na oblast obchodování se zbožím
- Uplatňování DPH v případě prodeje zboží prostřednictvím elektronických platforem
- Změny v oblasti dovozů zboží
Lektor
Ing. Michaela Strnadová
Michaela Strnadová je senior konzultantem v daňovém a právním oddělení společnosti Deloitte Česká republika. V předchozích letech pracovala mj. jako manažer oddělení DPH ve společnosti TPA (Horwath) Tax. Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. V oblasti daňového poradenství pracuje od roku 1998. Od roku 2008 se specializuje na oblast daně…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
26.2.2021
9:00 - 14:00
Praha nebo on-line
Adresa bude upřesněna
3990 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
O tématu školení
Na semináři se setkáte s pojmy jako:
Novela zákona o DPH 2021, sazby DPH, změna sazeb DPH, Změna sazeb DPH od 1. 1. 2020 a od 1. 5. 2020, obchodování se zbožím v EU, podmínky pro uplatnění osvobození od DPH, prokazování přepravy, legislativa DPH, koordinační výbory, GFŘ, zákon o DPH, řetězové transakce, konsignační sklady, protikrizová opatření a informace GFŘ, novela DPH, DPH seminář, a jiné.
Kvalitní lektoři
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Naším cílem je propojit know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.