Seminář je určen
HR ředitelům a dalším pracovníkům HR oddělení, firemním právníkům
Cíl semináře
Cílem semináře je seznámit s možnostmi, které zákoník práce a soudní judikatura dávají zaměstnavatelům na ochranu jejich majetku, zejména před škodou způsobenou zaměstnanci při výkonu jejich práce. Účastníci semináře získají přehled, jak mají postupovat v typických situacích, ke kterým v rámci výše uvedených okruhů v praxi dochází, aby byla eliminována možná rizika.
Obsah semináře
- Shrnutí právní úpravy náhrady škody způsobené zaměstnanci
- Ochrana prostřednictvím uzavření dohody o (hmotné) odpovědnosti s jednotlivým zaměstnancem, případně v rámci kolektivu zaměstnanců
- Ochrana proti ztrátě svěřených věcí
- Ochrana před konkurenční činností zaměstnanců, a to jak v průběhu trvání pracovního poměru, tak po jeho skončení, zejména prostřednictvím sjednání konkurenční doložky
- Ochrana před nekalosoutěžním jednáním bývalých zaměstnanců (odlákávání zákazníků nebo pracovníků zaměstnavatele)
- Ochrana před zneužíváním emailu a internetu, zejména pokud jde o možnosti monitoringu emailové komunikace a pohybu na internetu
- Doporučení ve vztahu ke služebním vozidlům používaným zaměstnanci, zejména pokud jde o znění dohod o používání vozidel pro soukromé účely
- Praktické možnosti postihu zaměstnance, který poškodí majetek zaměstnavatele
- postup vymáhání škody, včetně podpisu uznání dluhu, možnosti jednostranného započtení, uzavření dohody o srážkách ze mzdy, případně podání žaloby k soudu
- možnost peněžních postihů zaměstnance, včetně neposkytování nenárokových složek mzdy a dalších benefitů
- stručný exkurz do uplatnění trestněprávní odpovědnosti zaměstnance, včetně možnosti uplatňovat škodu
- rozvázání pracovního poměru z důvodu zaviněného porušení povinností zaměstnance (půjde jen o nastínění propouštění, kterému se lektor věnuje v samostatném semináři „Jak na problematického zaměstnance“)
Diskuse s účastníky na probraná témata.
Časový harmonogram:
08:30 – 09:00 prezence účastníků
09:00 – 10:30 přednáška (1. část)
10:30 – 10:45 přestávka s občerstvením
10:45 – 12:15 přednáška (2. část)
12:15 – 12:30 přestávka s občerstvením
12:30 – 14:00 přednáška (3. část + diskuze)
Lektor
JUDr. Jaroslav Škubal
V roce 2004 se stal advokátem České advokátní komory a od roku 2006 působí jako usazený euroadvokát rovněž na Slovensku. Od roku 2004 spolupracuje s advokátní kanceláří PRK Partners (dříve Procházka / Randl / Kubr), kde v současné době vede pracovněprávní oddělení v Praze a Bratislavě. V rámci advokátní praxe se věnuje mimo jiné přípravě smluvní…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
10.10.2014
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2 690,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.