Seminář určen:
personalistům, mzdovým účetním, advokátům, pracovníkům právních oddělení společností, členům managementu, apod.
Cíl semináře:
poskytnutí přehledu o právní úpravě a možnostech pronájmu zaměstnanců, ať již v rámci agenturního zaměstnávání (pronájem agenturních zaměstnanců) nebo možnosti pronajmout či využít kmenové zaměstnance “obyčejného“ zaměstnavatele (pronájem neagenturních zaměstnanců). Seminář bude veden zejména s ohledem na praktické problémy a chyby zaměstnavatelů v praxi.
Obsah semináře:
Agenturní zaměstnávání
V rámci pronájmu agenturních zaměstnanců bude vysvětleno, jak celý systém funguje, jaké mají jeho strany (zejm. zaměstnavatel využívající agenturní zaměstnance, tzv. uživatel) povinnosti spojené s touto formou zaměstnávání, a to pokud jde o vztah:
-
uživatel x agenturní zaměstnanec (vysvětlení, jak se může uživatel k agenturnímu zaměstnanci chovat, pokud jde o jeho začlenění do organizační struktury, nebo třeba při jeho propouštění);
-
uživatel x agentura práce (např. jak koncipovat a na co si dát pozor při uzavírání smluv s agenturou práce); a
- agentura práce a zaměstnanec (objasnění povinností, které má agentura k zaměstnanci, i když jej během pronájmu neřídí a jaké dokumenty musí vyhotovit, aby mohl být zaměstnanec přidělen).
Pozornost bude zaměřena na praktické aspekty, jako například
-
odměňování agenturních zaměstnanců (povinnost zajistit jim srovnatelné mzdové a další pracovní podmínky);
-
řešení škody způsobené agenturními zaměstnanci uživateli nebo naopak agenturním zaměstnancům ze strany uživatele;
-
poskytování cestovních náhrad agenturním zaměstnancům a jejich vysílání na pracovní cesty;
-
ukončování pronájmu (dočasného přidělení), pokud jde o možnosti a rizika takového postupu.
Účastníci se dozvědí, i jaké sankce jim (a ve stručnosti i agenturám práce) hrozí, pokud nedodrží právní úpravu, zejména pokud nezajistí srovnatelné podmínky pro pronajaté zaměstnance.
Výše uvedené okruhy budou probrány i při možném pronájmu neagenturních zaměstnanců, tedy v rámci spolupráce dvou “obyčejných“ zaměstnanců. Současně bud zmíněny i v praxi časté situace, kdy jeden zaměstnanec působí ve více společnostech, které jsou obvykle majetkově propojeny.
Časový harmonogram:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 11.00 – přednáška (1. část)
11.00 – 11.15 – přestávka s občerstvením
11.15 – 13.00 – přednáška (2. část + diskuse)
Lektor
JUDr. Jaroslav Škubal
V roce 2004 se stal advokátem České advokátní komory a od roku 2006 působí jako usazený euroadvokát rovněž na Slovensku. Od roku 2004 spolupracuje s advokátní kanceláří PRK Partners (dříve Procházka / Randl / Kubr), kde v současné době vede pracovněprávní oddělení v Praze a Bratislavě. V rámci advokátní praxe se věnuje mimo jiné přípravě smluvní…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
14.4.2016
9:00 - 13:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2 490,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: agenturní zaměstnávání, poskytování cestovních náhrad, cestovní náhrady školení, Škubal školení, personalistika školení, zaměstnanec škoda atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.