Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Akademie Dashöfer

Podnikový ekolog - intenzivní vzdělávací kurz

Seminář je určen pro

Podnikové ekology, pracovníky odpovědné za ekologii podniku, zavádění a udržování systému managementu péče o životní prostředí podle ISO 14 001 (EMS), manažery jakosti integrovaných systémů.

Co Vám seminář přinese

Smyslem školení je připravit účastníky na povinnosti a požadavky, které vycházejí z platné české a evropské legislativy pro odpady, chemické látky, ovzduší a vodu, osvojit problematiku environmentálního managementu.

Kurz je možné absolvovat jako celek nebo se lze přihlásit na jednotlivé semináře samostatně.

Obsah semináře

Kurz upřesní povinnosti podle jednotlivých odvětví a typu provozu (lehký a těžký průmysl, nemocnice…) na míru účastníků na základě konkrétních požadavků a poskytne potřebnou znalost v environmentální legislativě se zaměřením zejména na oblasti nakládání s odpady a chemickými látkami, ochranu vod a ovzduší a prevenci závažných havárií. Účastníci získají vědomosti o složkách životního prostředí na podkladě právních předpisů, přehled o moderních environmentálních technologiích a způsobech omezování vlivu škodlivin a jejich likvidaci.

1. den - Životní prostředí a nakládání s odpady v podnikové ekologii

Datum: 29. 5. 2018

Životní prostředí a nakládání s odpady v podnikové ekologii 

  • integrované povolení – IPPC zákona č. 76/2002 Sb., o integrované prevenci a omezování znečištění v platném znění
  • integrovaný registr znečištění – IRZ dle Nařízení EP a Rady (ES) č. 166/2006, kterým se zřizuje evropský registr úniků a přenosů znečišťujících látek a kterým se mění směrnice Rady 91/689/EHS a 96/61/ES a dle Zákona č. 25/2008 Sb., o integrovaném registru znečišťování životního prostředí a integrovaném systému plnění ohlašovacích povinností v oblasti životního prostředí a o změně některých zákonů v platném znění

Odpadové hospodářství

  • povinnosti odpadového hospodáře vyplývající z legislativních požadavků ČR (zákon o odpadech, katalog odpadů…)
  • dokumenty a formuláře v odpadovém hospodářství
  • vedení odpadového hospodářství v organizaci

2. den – Nakládání s chemickými látkami a přípravky/směsi

Datum: 5. 6. 2018

  • nařízení EP a rady č. 1907/2006 (REACH), základní informace o nařízení, bezpečnostní listy
  • nařízení EP a rady č. 1272/2008 (CLP) základní informace o nařízení, balení, označování,
  • bezpečnostní listy, expoziční scénáře
  • povinnosti při nakládání s chemickými látkami a směsmi
  • zákon č. 350/2011 Sb., o chemických látkách a chemických směsích a o změně některých zákonů (chemický zákon),
  • ukázky a příklady za praxe

3. den – Ochrana ovzduší a legislativní povinnosti podnikového ekologa

Datum: 12. 6. 2018

  • legislativní požadavky ochrany ovzduší (zákon o ochraně ovzduší)
  • klasifikace zdrojů znečišťování ovzduší
  • změny v kategorizaci zdrojů znečišťování ovzduší
  • povinnost provozovatelů stávajících vyjmenovaných zdrojů
  • autorizované měření emisí - povinnosti, rozsah, četnost, upuštění
  • Vyhláška o předcházení emisím látek, které poškozují ozonovou vrstvu, a fluorovaných skleníkových plynů

4. den - Vodní hospodářství v podniku

Datum: 19. 6. 2018

  • legislativní požadavky z oblasti vodního hospodářství a ochrany vod
  • vodoprávní povolení, souhlasy, vyjádření
  • odpadní vody, závadné látky, povinnosti vycházející ze zákona č. 254/2001, Sb., o vodách
  • havarijní plány, havárie, povinnosti při havárií
  • poplatky za odběr a vypouštění vod
  • vodovody a kanalizace, výklad základních pojmů
  • povinnosti při provozu vodovodních a kanalizačních přípojek

Ukončení kurzu:

Účastníci získají CERTIFIKÁT o úspěšném absolvování akademie Podnikový ekolog/manažer EMS

Časový harmonogram semináře:

8.30 –  9.00 – prezence účastníků

9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)

10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením

10.45 - 12.00 - přednáška (2. část)

12.00 - 13.00 - oběd

13.00 - 14.30 - přednáška (3. část)

14.30 - 14.45 - přestávka s občerstvením

14.45 – 16.00 – přednáška (4. část)

Lektor

je absolvent Fakulty stavební ČVUT, se specializací na vodní hospodářství a životní prostředí. Působil 10 let jako ředitel odboru infrastruktury pražského magistrátu a 3 roky jako technický a generální ředitel v kolektivních systémech Asekol a Ekolamp. Od roku 2009 působí jako nezávislý poradce v oblasti životního prostředí. Kromě environmentálního

Vystudovala VŠCHT v Pardubicích obor fyzikální a analytická chemie. Více než 20 let pracovala ve Výzkumném ústavu organických syntéz a.s. v Pardubicích. Věnovala se chemické informatice, tj rešeršemi a vyhledáváním informací o chemických látkách hlavně v oblasti toxicity a účinků na životní prostředí. Posledních cca deset let se zabývá chemickou

vystudoval Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze, obor Technologie organických výrob. V lednu 1992 nastoupil na Českou inspekci životního prostředí, oblastní inspektorát Praha, oddělení ochrany ovzduší, kde postupně dosáhl funkce vedoucího inspektora-specialisty. Zde získal rozsáhlé znalosti ochrany ovzduší jak legislativní tak odborné.

Ing. Ondřej Beneš, Ph.D., MBA, LL.M., lektor BOZP, Ekologie

Vrcholový manažer s akademickým vzděláním a následnou odbornou praxí jak v řídící, tak i technické, právní a ekonomické oblasti.

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
29.5. – 19.6.20189:00 - 16:00Prahabude upřesněno11990 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení

.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz