Obsah semináře:
- Aktuální situace
V úvodu probereme aktuální situaci v souvislosti s COVID-19 a aktuálně účinná omezení dopadající na zaměstnavatele. Probereme také stručně aktuálně účinné programy státní podpory se zaměřením na podmínky čerpání podpory z programu Antivirus.
- Podmínky pracovních poměrů, odměňování
V této části bude rozebráno nastavení podmínek pracovních poměrů a dohod pro větší flexibilitu zaměstnavatele. Zejména bude probráno sjednávání doby určité, zkušební doby a ukončování pracovních poměrů pro nadbytečnost. Podíváme se také na nastavení odměňování zaměstnanců v mzdové oblasti, zejména na rozlišení nárokových a nenárokových složek mzdy a jejich správné definování.
- Překážky v práci na straně zaměstnavatele a jejich implementace
V této části probereme, jaké překážky v práci na straně zaměstnavatele zákoník práce rozeznává, jaké jsou jejich podmínky a co je nutné pro jejich zavedení. Zaměříme se pak zejména na otázky částečné nezaměstnanosti.
- Práce z domova
V této části probereme, jaké jsou podmínky a povinnosti vyplývající z pracovněprávních předpisů pro práci z domova, jakým způsobem lze výkon práce z domova se zaměstnancem sjednat a na jaká ujednání v této souvislosti nezapomenout.
- Elektronická komunikace a smlouvy
V této části se stručně podíváme, jaké jsou možnosti zaměstnavatelů pro elektronizaci pracovněprávní dokumentace a uzavírání smluv na dálku, případně jiná omezení související s elektronickou komunikací se zaměstnanci.
- Dopady do BOZP
V poslední části si probereme možnosti zaměstnavatele v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Projdeme tak zejména aktuální doporučení v této oblasti, dále pak také možnosti, jaké má zaměstnavatel při zavádění opatření v BOZP a limity, které vyplývají z právních předpisů.
- Ostatní otázky a diskuse
V závěru pak projdeme některé zbylé otázky, například dopady do kolektivního vyjednávání. Bude také poskytnut dostatečný prostor na diskusi a řešení otázek účastníků k jednotlivým probraným bodům.
Časový harmonogram:
8.30 - 9.00 - registrace účastníků
9.00 - 11.00 - přednáška (1. část)
11.00 - 11.15 - přestávka s občerstvením
11.15 - 13.00 - přednáška (2. část + diskuze)
Lektor
Mgr. Daniel Vejsada
Daniel Vejsada je advokátem PRK Partners, kde působí již od roku 2012, a ve své advokátní praxi se dlouhodobě zaměřuje na oblast pracovního práva. Ve své praxi se Daniel zaměřuje zejména na zastupování klientů v soudních řízeních v pracovněprávní oblasti. Pravidelně asistuje klientům také při ukončování pracovních poměrů zaměstnanců a přípravě…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
16.9.2020
9:00 - 13:00
Praha nebo on-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.