Seminář

Profesionální komunikace pro referenty a pracovníky klientských center

Ing. Petra Palasová

Získávání klientů, vytváření dobrého jména firmy, reakce na dotazy klientů, řešení problémů, stížností, reklamací, budování vztahů se zákazníky.... To vše je úkolem pracovníků klientských center. Na jejich profesionalitě závisí obchodní úspěšnost firmy a její dobré jméno. Po absolvování semináře budou zaměstnanci klientských center schopni efektivněji a zcela profesionálně komunikovat v osobním i telefonickém kontaktu.

Seminář je určen pro

  • klientské pracovníky
  • referenty
  • obchodníky, prodejce, reprezentanty
  • recepční
  • poradce
  • všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace s klienty

Na semináři se naučíte

  • reprezentovat firmu
  • efektivně a důvěryhodně komunikovat
  • zvládat obtížné komunikační situace
  • jednat profesionálně i ve stresových situacích
  • vnímat vztahový, lidský rozměr jednání s klientem
  • umět se rychle přizpůsobit zákazníkům

Obsah semináře 

  1. Osobnost a profesionální role v komunikaci s klienty
  • etiketa, verbální i neverbální projev
  • firemní kultura
  • nástroje pro podporu důvěryhodnosti vlastní osoby
  • profesionální image
  1. Řízení komunikace s klientem
  • zásadní význam prvního dojmu
  • rychlá identifikace typu partnera, empatie
  • VHODNÉ prolomení ledů
  • otázkami řídíme DIALOG
  • efektivní naslouchání
  • získané informace a jejich rychlé využití
  • pozor na kritická místa, překonání námitek
  • prevence vzniku konfliktů
  • zvládání „problematického klienta“
  • pozitivní závěr jednání
  1. Komunikace v konfliktní situaci
  • stížnosti, reklamace, rozčílený klient...
  • prověřené komunikační techniky
  • asertivní komunikace
  • udržení vnitřní rovnováhy, emoce
  • rychlá regenerace vlastní psychiky
  1. Vyhodnocení schůzky, jednání, telefonátu
  • význam sebereflexe
  • zpracování námětů pro osobní rozvoj

Metody výuky

  • interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
  • tréninky, modelové situace
  • případové studie
  • testy k získání námětů pro osobní rozvoj
  • řešení konkrétních problémů z praxe posluchačů

Výhody pro Vás

Občerstvení
  • Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Občerstvení a oběd
  • Oběd je zahrnut v ceně semináře.
  • Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
  • Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
  • Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
  • Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.

Lektor

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

25.9.2019

9:00 - 16:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

3 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.