Komu je Akademie určena:
Akademie je určena převážně účetním a finančním manažerům, kteří mají kompetenci dané nástroje vybírat, nastavovat i obsluhovat. Kurz cílí na účtárny, kde je více než jeden člověk, ale spoustu tipů může pomoci i OSVČ účetním.
Obsah Akademie:
1. den – středa 5. 10. 2022
- IT zázemí a bezpečnost
Vysvětlíme hlavní požadavky z pohledu bezpečnosti a efektivního využití nástrojů. Ukážeme, jak posoudit nákladovou stránku vybíraných technologií.
- GDPR v rámci elektronických úložišť a komunikací
- Kritéria účetního SW, případný přechod na nový účetní sw nebo jeho vyšší verzi
- Nastavení a práce s pracovními nástroji – laptop
- Využívání, nastavení, propojení jednotlivých aplikací
- Nastavení práv a rolí lidí v týmu do jednotlivých sw a aplikací
- Sdílené úložiště
- Interní a externí komunikace
- Požadavky pro výběr vhodných nástrojů (soulad s legislativou)
- Rozložení práce týmu a jeho adaptace na nové nástroje a role na účtárně
- Potřebná kapacita jednotlivých rolí na účtárně
- Složení týmu a jeho nové role
- Psychologická adaptace a zajištění angažovanosti týmu na změnách a vizích
- Timesheety a příprava na automatizace
- Nastavení agend jako faktoru pro vyhodnocení nasazení automatizací a nových nástrojů
- Sledování a vyhodnocování rentability klientských zakázek
- Sledování a vyhodnocování utilizace lidí a kapacit
- Plánování tržeb vs. kapacita týmu jako podklad pro dlouhodobé rozhodování
- Souhrn požadavků pro výběr nástrojů
2. den – úterý 11. 10. 2022
- Faktury přijaté
Předáme know-how o kompletním workflow dokladů přijatých. Ukážeme, jak pomocí základních pracovních nástrojů (mail, Google Disk, Dropbox) zajistit automatizovaný příjem dokladů od externích i interních partnerů tak, aby se od první chvíle šetřil čas na straně účetní i partnera bez vícenákladů.
- Fakturační email
- Ukázka vyčítání a napojení účetní program
- Zaškolení na agregované kontroly seniora
- Ukázka různých workflow schvalování
- Příkazy k úhradě přímo z účetnictví
- Souhrn požadavků pro výběr nástrojů
- Roboti
- Co je RPA a na jaké procesy se využívá
- Konkrétní příklady využití na účtárně
- Úspory, ceny, návratnost, přínosy, náklady
3. den – středa 19. 10. 2022
- Ukázka konkrétních praktických řešení
Firmy zabývající se digitalizací Vám představí svá řešení.
- Účtenky
Ukážeme všechny možné procesy zadávání pokladních dokladů přes propojené aplikace, importy, vyčítání i hromadné zaúčtování vč. konkrétních příkladů.
- Banky
- Zaúčtování banky importním souborem
- Automatické účtování – homebanking
- Automatické párování
- Příkazy k úhradě zajistit automatizovaně
- Sklady
- Přímá integrace účetního sw na e-shop
- Vedení skladů přímo v účetním programu a automatické účtování
- Tržby
Projdeme různé možnosti účtování tržeb. Vysvětlíme úroveň detailu účtování tržeb pro reporting. Ukážeme importní soubory a přímé napojení e-shop s účetním programem.
- Reporting účetních dat
Projdeme konkrétní reportingové sestavy přímo z účetních dat dostupných na pár kliknutí.
- Pravidelný přehled závazků a pohledávek vč. procesního využití
- Měsíční výsledovky vč. vyhodnocení
- Reporty na míru – jak jednoduše sestavit definovatelný výkaz přímo v účetním programu i mimo něj s automatizovaným napojením
Lektor
Ing. Denisa Žďárská
Metodik, účetní specializující se na digitální transformaci a automatizaci, finanční analytik, projektový manažer, mimo jiné milovník cestování, mimoevropských kultur, elektronické muziky a sportu. Má za sebou vysokoškolské studium oboru účetnictví a finanční řízení podniku na VŠE. Kariéru zahájila ve velké mezinárodní finanční skupině jako metodik…
Více informací a další semináře lektoraIng. Kirill Prilepskiy
Po pěti letech, kdy v This One nastoupil jako Junior účetní, vede celý tým v pozici Team Leadera. Zároveň své zkušenosti uplatňuje při nastavování spoluprací a procesů s novými i stávajícími klienty. Automatizace procesů se pro něj stala mantrou posledních let, kterou předává týmu a klientům. Díky své empatické povaze a velkému zájmu o nové…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
15 992,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.