Klíčové pojmy
psychologie v pracovní praxi, vedení lidí, komunikace se spolupracovníky, týmová sprolupráce, motivace, motivační podněty, motivační typ, kreativita, výkonnost, chování, potřeby, zájmy, management konfliktu
Seminář je určen pro
Vedoucí pracovníky na různých pozicích se zodpovědností za personál: jednatele, vedoucí oddělení, skupin a týmů a vedoucí pracovníky z personálních a právních oddělení.
Cíl semináře
I zkušení vedoucí pracovníci se dostávají do situací, v nichž mají pocit, že jsou nad jejich síly. Zkoumají sami sebe, vlastní přístup ke členům týmu a nároky, které na jednotlivé spolupracovníky kladou.
Tyto otázky vám pomůže vyřešit psychologie. Profitujte jako nadřízení z použití znalostí psychologie ve svém každodenním profesním dni. Se správnými psychologickými nástroji se vám podaří lidi správně ohodnotit. Spolupracovníci, kteří mají pocit, že jim jejich nadřízení rozumí, mají lepší motivaci, jsou kreativnější a výkonnější.
Program semináře bude probíhat podle vašich vlastních příkladů z praxe. Průběh semináře můžete klidně obohatit svými osobními přáními.
Obsah semináře
1. Psychologie a řízení spolupracovníků
- Základní psychologické předpoklady
- Jak mohou vedoucí pracovníci využívat psychologii?
- Pochopení, empatie a chování - obtížná souhra
- Jak funguje vaše vnímání a jak je můžete změnit
2. Kdo zná sám sebe, pozná i ostatní
- Vlastní a cizí obraz
- Představy člověka a jejich dopad
- Co se skrývá za lidským chováním? - Váš pohled na sebe sama
- Jak definujete svou vůdčí roli?
- Poznejte své vlastní mechanismy chování - Váš pohled na ostatní
- Jaké jsou potřeby a zájmy vašich spolupracovníků?
3. Motivace spolupracovníků: jak to ve skutečnosti funguje
- Jaké motivační podněty existují?
- Co koho motivuje? Poznejte správný motivační typ!
4. Management konfliktů: více uvolněnosti v náročných situacích
- Příčiny konfliktů
- Co se skrývá za kritickým chováním lidí?
- Jak docílit toho, aby vaši odezvu brali vážně (nač si musíte dát pozor)
- Jak zvládnout obtížné situace při rozhovoru
- Co při tom cítíte? Tipy na přístup ke svým vlastním pocitům
5. Tvorba týmu: každý má své místo
- Jak funguje dynamika skupiny a jak se dá využít, popř. ovlivnit?
- Jak fungují týmy?
- Jak se ze skupiny stane tým?
- Jak optimalizovat spolupráci
- Jak získat spolupracovníky pro společné cíle
6. Pod lupou: diskuze o vlastních případech z praxe ve skupině a získání psychologických tipů a rad.
Časový harmonogram semináře
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
Lektor
PhDr. Ivana Feliciani
absolventka Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a postgraduálního studia na Přírodovědecké fakulty UK Praha a speciálního výcviku trenérů Stirlingské university, Skotsko. Od roku 1996 spoluúčast na programech PHARE a programech podporovaných Národním vzdělávacím fondem. Zakládající člen Asociace mediátorů ČR, zakladatelka Agory-Praha,…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
13.12.2010
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.