Seminář je určen pro
ekonomické, účetní a majetkové pracovníky uvedených účetních jednotek
Cíl semináře
Seznámíte se s řádnou účetní závěrkou 2014 a dozvíte se o všech připravovaných změnách v oblasti účetnictví vybraných účetních jednotek od 1. 1. 2015.
Obsah semináře
- ustanovení zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů souvisejících s řádnou účetní závěrkou (např. účetní metody včetně oceňování majetku, schvalování účetní závěrky, inventarizace, majetku a závazků)
- ustanovení vyhlášky č. 410/2009 Sb., se zaměřením na řádnou účetní závěrku 2014,
- České účetní standardy související s účetní závěrkou 2014,
- postup prací účetní uzávěrky - výklad souvisejících postupů účtování,
- časové a organizační fáze inventarizace majetku a závazků,
- vypořádání inventarizačních rozdílů,
- zjišťování výsledku hospodaření,
- konečný účet rozvažný,
- sestavení účetní závěrky,
- informace o úpravách v oblasti právních předpisů o účetnictví od 1. 1. 2015:
- zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
- vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů pro některé vybrané účetní jednotky - novelizovaná ustanovení k 1. 1. 2015,
- České účetní standardy účinné od 1. 1. 2015 včetně postupů účtování,
- vyhláška č. 383/2009 Sb., technická vyhláška o účetních záznamech - novelizovaná ustanovení k 1. 1. 2015.
Časový harmonogram semináře
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – přestávka s občerstvením
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Termíny a místo konání
27.1.2015
9:00 - 14:00
Praha
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2970 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Kvalitní lektoři
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Naším cílem je propojit know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.