Jste nezisková organizace (PO nebo NNO)? Uveďte tuto skutečnost do poznámky v objednávce a my Vám na seminář poskytneme 50% slevu!
Vaše cena tak bude 1 895 Kč + 21% DPH
V první části semináře se účastníci seznámí s problematikou registrace smluv upravenou zákonem o registru smluv, a to z právního pohledu. Bude podrobně probrán obsah zákona, vysvětleno, kterých subjektů a jakých dokladů se registrace týká a kterých dokladů či informací naopak ne, dále jakým způsobem registraci řádně provést a jak postupovat při opravách. Seminář se v nutném rozsahu dotkne problematiky uzavírání smluv a svobodného přístupu k informacím včetně ochrany osobních údajů dle GDPR a lokálních předpisů upravujících zpracování osobních údajů. Seminář rozebírá přijaté novely zákona včetně poslední novely účinné od 1.11.2019. Seminář upozorňuje i na případné novely zákona nacházející se v Parlamentu.
Přednášející čerpá zeznámých právních výkladů zákona, metodických dokumentů ministerstva vnitra, odborných článků a stanovisek, stanovisek orgánů státní správy např. ÚOOÚ, ÚOHS, MF, MMR, MV, aplikovatelné judikatury a své právní a publikační praxe.
V druhé části semináře se účastníci podrobně seznámí s informačním systémem registru smluv v praxi.
Pro koho je seminář určen:
- zaměstnanci subjektů státní správy a právnických osob, které podléhají povinnosti uveřejňovat smlouvy v registru, jejichž pracovním úkolem je zveřejňování dokumentů či obecně smluvní agenda
- vedoucí pracovníci
- kdokoli, kdo se chce podrobně a uceleně seznámit problematikou registru smluv
Obsah Semináře:
Registr smluv z právního pohledu
- úvod
- zákon o registru smluv, důvody jeho přijetí, sledované cíle
- novela zákona ZRS č. 249/2017 Sb., sněmovní tisk č. 699 , senátní tisk č. 79, konečné znění novely
- předmět úpravy a základní pravidla zákona
- bližší exkurs do smluvního práva, předsmluvní odpovědnost, uzavírání smluv, forma, obsah, neplatnost
- které dokumenty jsou uveřejňované (smlouvy, formulářové smlouvy, dodatky a změny smlouvy, objednávky, smluvní přílohy, VOP, budoucí a rámcové smlouvy, aj.)
- povinné subjekty
- výjimky z povinnosti uveřejnění
- bližší exkurs k informacím, které nelze poskytnout podle předpisů upravujících svobodný přístup k informacím, i s přihlédnutím k pravidlům GDPR platným od května 2018
- registr smluv
- uveřejnění smlouvy
- otevřený a strojově čitelný formát
- metadata
- komunikace se správcem registru
- ochrana obchodního tajemství, oprava záznamu, znečitelnění
- chyby při zveřejnění
- oprava vadných postupů při registraci
- účinnost smlouvy, následky (ne)uveřejnění
Informační systém registru smluv v praxi
- Rozhraní pro odesílání zpráv
- Přehled povolených operací
- Jak se smlouvy zveřejňují
- Odpovědi systému
- Detaily smluv – metadata
- Otevřený a strojově čitelný formát
- Provázanost s profilem veřejného zadavatele
- Časté chyby zveřejnění
- Plánované úpravy
Dotazy a diskuse průběžně a na závěr semináře.
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Ing. Pavel Tesař
Projektový manažer, business analytik a konzultant v oboru ICT. Zkušenosti sbírá od roku 1992 na různých pozicích v českých i mezinárodních firmách. Od roku 2008 pracuje jako externí konzultant, business analytik a projektový manažer pro Ministerstvo vnitra. Podílel se na vybudování klíčových služeb a systémů českého eGovernmentu, jako jsou Datové…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
10.11.2021
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 790,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
O tématu školení
Na tomto školení se setkáte s pojmy jako:
Registr smluv, seminář registr smluv, právní výklad zákona, kurzy Praha, právní výklad registru smluv, registrace smluv, seminář, zákon o registru smluv, vzdělávací kurz, obsah zákona registru smluv, subjekty registru smluv, doklady k registraci, způsob registrace, uzavírání smluv, svobodný přístup k informacím, novela zákona o registru smluv, výklad zákona o registru smluv, metodické dokumenty, smlouvy v registru, povinnost uveřejňovat smlouvy v registru, školení Praha, zveřejňování dokumentů, výjimky z povinnosti uveřejnění, účinnost smlouvy, kurz registr smluv, školení o registru smluv, seminář Praha atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.