Seminář

Reklama se ziskem pro neziskovky - jak si budovat image na veřejnosti

Vít Baloušek

Díky kreativní komunikaci, která zaujme cílovou skupinu na první pohled, můžete získat cenné (nejen) finanční zdroje. Poradíme Vám, jak vytvářet komunikační strategii, která přitáhne dárce a sponzory.

Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací – jak se obejít bez dotací

I nízkonákladová reklama funguje!

Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout nezávislosti!

„Nejvytrvalejší a nejnaléhavější otázka života zní: Co děláš pro druhé?“
Martin Luther King Jr.

Neziskové organizace zajišťují nezbytné služby pro celou společnost – ovšem veřejnost ne vždy správně rozumí tomu, co dělají. Víte, jak využít nejnižší možný rozpočet na reklamní aktivity a dosáhnout nejvyššího možného efektu? Reklama "pro dobrou věc" přináší prospěch celé společnosti, a navíc řada firem si je vědoma své společenské odpovědnosti a zároveň využívá charitu a sponzoring pro budování své image a public relations…

Co Vám seminář přinese – na co se soustředíme

  • Získáte konkrétní návody, jak mediálně zviditelnit svůj dobrý záměr
  • Jak se dá využít on-line komunikace a Internetový marketing
  • Poznáte, jak si získat důvěru veřejnosti
  • Rady a návody pro ty, kdo mají omezený rozpočet na své reklamní a komunikační aktivity
  • Pochopíte, jak oslovit novináře a vytvářet správně public relations nejen na sociální síti Twitter

Obsah semináře – co se společně naučíme

Strategie je základem úspěchu

  • Jednotná strategie komunikace a proč je důležitá
  • Co vše patří do komunikační strategie a PR strategie
  • Jak pochopit strategii svého sponzora:
    posice značky – unikátnost je základem komunikace
  • Jaká je struktura – jak psát strategie

Umění být kreativní, umění správně zaujmout ihned

  • Role kreativity aneb umění zaujmout na první pohled
  • Příběh a storytelling – umění konsistentní komunikace
  • Co je to jednotná komunikační linka
  • Síla visuálu – visualisace sdělení
  • Spojení textu a obrazu
  • Kreativita a její techniky – zdroje inspirace
  • Vymýšlení nápadů – idea making od konceptu po realizaci

Tvorba reklamy krok za krokem

  • Interní procesy – tým, který tvoří komunikaci
  • Výběr cílové skupiny a jak ji pochopit
  • Jaká media jsou nejvíce efektivní
  • Jak komunikují ostatní neziskové organizace – místo na trhu

Role P.R.

  • Co zajímá novináře
  • Jak navazovat a budovat vztahy s novináři
  • Jak psát tiskové zprávy
  • Kde publikovat a jak psát novinové články

On-line komunikace - tvorba atraktivního obsahu

  • Jak využít své web stránky a zlepšit uživatelskou přívětivost
  • Definujte si cíle svého webu a konverze
  • Jak a proč napojit svůj web na sociální sítě
  • Jak dělat e-mailing a tvořit newslettery ve věku GDPR
  • Jak provést SEO a přivést návštěvníky na svůj web
  • Content marketing  – jak tvořit a sdílet obsah webu
  • Proč je důležitá sekce Novinky/Aktuality na webu

Na co si dávat pozor

  • Kde se nejvíce ztrácí čas, energie a finance při tvorbě reklamy
  • Jak nepoškodit důvěru sponzora a veřejnosti – transparentní a srozumitelné komunikace odpovídajícím jazykem
  • Krizová komunikace - jak ji zvládnout
  • Nebezpečí na sociálních sítích
  • Jak zabránit úniku dat – Internetové hrozby

Metody a techniky školení – orientace na aplikaci do praxe

  • Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek
  • Praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu od lektora i od účastníků školení
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Referenční projekty - realizace kampaní a poradenství:

Lektor

Vít Baloušek

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

9.12.2020

9:00 - 16:00

Praha

Adresa bude upřesněna

Přihlásit Připomenout

2990

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.