Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací – jak se obejít bez dotací
I nízkonákladová reklama funguje!
Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout nezávislosti!
„Nejvytrvalejší a nejnaléhavější otázka života zní: Co děláš pro druhé?“
Martin Luther King Jr.
Neziskové organizace zajišťují nezbytné služby pro celou společnost – ovšem veřejnost ne vždy správně rozumí tomu, co dělají. Víte, jak využít nejnižší možný rozpočet na reklamní aktivity a dosáhnout nejvyššího možného efektu? Reklama "pro dobrou věc" přináší prospěch celé společnosti, a navíc řada firem si je vědoma své společenské odpovědnosti a zároveň využívá charitu a sponzoring pro budování své image a public relations…
Co Vám seminář přinese – na co se soustředíme
- Získáte konkrétní návody, jak mediálně zviditelnit svůj dobrý záměr
- Jak se dá využít on-line komunikace a Internetový marketing
- Poznáte, jak si získat důvěru veřejnosti
- Rady a návody pro ty, kdo mají omezený rozpočet na své reklamní a komunikační aktivity
- Pochopíte, jak oslovit novináře a vytvářet správně public relations nejen na sociální síti Twitter
Obsah semináře – co se společně naučíme
Strategie je základem úspěchu
- Jednotná strategie komunikace a proč je důležitá
- Co vše patří do komunikační strategie a PR strategie
- Jak pochopit strategii svého sponzora:
posice značky – unikátnost je základem komunikace - Jaká je struktura – jak psát strategie
Umění být kreativní, umění správně zaujmout ihned
- Role kreativity aneb umění zaujmout na první pohled
- Příběh a storytelling – umění konsistentní komunikace
- Co je to jednotná komunikační linka
- Síla visuálu – visualisace sdělení
- Spojení textu a obrazu
- Kreativita a její techniky – zdroje inspirace
- Vymýšlení nápadů – idea making od konceptu po realizaci
Tvorba reklamy krok za krokem
- Interní procesy – tým, který tvoří komunikaci
- Výběr cílové skupiny a jak ji pochopit
- Jaká media jsou nejvíce efektivní
- Jak komunikují ostatní neziskové organizace – místo na trhu
Role P.R.
- Co zajímá novináře
- Jak navazovat a budovat vztahy s novináři
- Jak psát tiskové zprávy
- Kde publikovat a jak psát novinové články
On-line komunikace - tvorba atraktivního obsahu
- Jak využít své web stránky a zlepšit uživatelskou přívětivost
- Definujte si cíle svého webu a konverze
- Jak a proč napojit svůj web na sociální sítě
- Jak dělat e-mailing a tvořit newslettery ve věku GDPR
- Jak provést SEO a přivést návštěvníky na svůj web
- Content marketing – jak tvořit a sdílet obsah webu
- Proč je důležitá sekce Novinky/Aktuality na webu
Na co si dávat pozor
- Kde se nejvíce ztrácí čas, energie a finance při tvorbě reklamy
- Jak nepoškodit důvěru sponzora a veřejnosti – transparentní a srozumitelné komunikace odpovídajícím jazykem
- Krizová komunikace - jak ji zvládnout
- Nebezpečí na sociálních sítích
- Jak zabránit úniku dat – Internetové hrozby
Metody a techniky školení – orientace na aplikaci do praxe
- Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek
- Praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu od lektora i od účastníků školení
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Referenční projekty - realizace kampaní a poradenství:
- Neziskovky.cz
- Ministerstvo obrany České republiky – neziskové aktivity
- Sociální služby pro seniory Ledax
- Dům kultury Akord, Ostrava, dk-akord.cz
- Pomoc studentům na VŠCHT
- Pomoc handicapovaným díky asistenčním psům pestraspolecnost.cz
- Inovacentrum ČVUT, inovacentrum.cvut.cz
- Klášter dominikánů, jilji.cz
- Nadace na podporu Tibetu, potala.cz
- Rozvoj osobnosti, avaloka.cz
- Klášter karmelitek, cestanahoru.org
- Časopis Nový prostor, novyprostor.cz
- Kampaň na podporu záchrany šelem u nás ve spolupráci s Ministerstvem pro životní prostředí, orangefactory.cz
- Nezisková kavárna, jinakava.cz
- Podpora mládeže a kybernetická bezpečnost Bílý lev, https://www.bilylev.eu/
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Vít Baloušek
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…
Termíny a místo konání
9.12.2020
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.