Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Reprezentace a jednání - 5 pravidel dokonalé sebeprezentace

Pokud se při své práci dostáváme do role „reprezentanta“ společnosti či instituce, jistě je třeba, abychom byli po odborné stránce na velmi vysoké úrovni. Chceme-li být úspěšní, rozhodně však nestačí znát a vědět, ale musíme také umět své dovednosti prezentovat a tím kvalitně reprezentovat.

Na základě analýzy identifikující potřeby posluchačů se stanovují rozvojové cíle a posluchači aktivně vytvářejí nástroje pro zvýšení reprezentativnosti vlastního jednání.

Seminář je určen pro

  • asistentky a asistentky ve všech typech organizací
  • sekretářky
  • recepční
  • pracovnice a pracovníky „front office“
  • office manažery
  • ty, kdož chtějí posunout sami sebe

Co Vám seminář přinese

Naučíte se:

  • nástroje podporující reprezentativnost našeho jednání
  • aplikovat tyto nástroje v praxi
  • zpracovat optimální postupy pro řešení konkrétních problémů – příklady z praxe
  • naučit se optimálně využívat svůj vlastní potenciál
  • zvýšit působivost a přesvědčivost svého chování
  • přeprogramovat neefektivní stereotypy vlastního chování

Obsah semináře

  • Identifikace individuálního problému pro řešení
      • zpětná vazba, formulace vlastních cílů
      • konkretizace programu na základě provedené zpětné vazby
    1. Efektivní sebeprezentací k reprezentativnosti
        • jednání s klienty, dodavateli, přijímání partnerů (recepce)…
        • kritická místa při reprezentaci
      1. Významné oblasti pro zvýšení efektivnosti sebeprezentace
          • osobnost, sebepoznání
          • hodnoty
          • image
          • etiketa
          • komunikační dovednosti
          • prezentační dovednosti
          • rétorika
          • znalost typologie osobnosti
        1. Sebehodnocení
        2. Metodika pro plánování osobního rozvoje
        3. Zpracování vlastního systému
        4. Možné bariéry pro dosažení úspěchu a jejich eliminace
            • vlastní přístup
            • faktory v okolí
            • minimalizace emočního rozladění

          Metody práce

          • interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
          • modelové situace, cvičení, případové studie
          • tréninky na základě konkrétních situací z praxe posluchačů

          Časový harmonogram semináře

            8.30 –  9.00 – prezence účastníků

            9.00 – 10.30 – seminář (1. část)

          10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením

          10.45 – 12.00 – seminář (2. část)

          12.00 – 13.00 – oběd

          13.00 – 14.30 - seminář (3. část)

          14.30 - 14.45 - přestávka s občerstvením

          14.45 - 16.00 – seminář (4. část) + diskuze

          Lektor

          Ing. Petra Palasová, lektor Právo, řízení

          Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

          Specializuje se na témata

          Termíny a přihláška

          DatumČasMěstoMístoCena 
          25.9.20189:00 - 16:00Prahabude upřesněno3590 Závazná přihláška

          Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
          Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
          Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


          Doplňující informace

          Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

          Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

          Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
          Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

          Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

          Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

          O tématu školení

          Na tomto školení se setkáte s pojmy jako:

          Reprezentace, dokonalá sebeprezentace, jednání, pravidla dokonalé sebeprezentace, kvalitní reprezentace, prezentace dovedností, reprezentativnost jednání, nástroje podporující reprezentativnost jednání, působivost chování, přesvědčivost chování, umění přesvědčit, efektivní sebeprezentace.

          • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
          • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
          • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
          • semináře Praha 6
          • semináře na míru
          • prezence účastníků kurzu
          • formy firemního vzdělávání
          • bonusy ke vzdělávání
          • školení Praha - Amarilis
          • školení Praha - Amarilis - místnost
          • školení Praha - Clarion
          • školení Praha - Clarion - místnost
          • bonusy ke vzdělávání - aktuality
          • školení Praha - Clarion - oběd
          • školení Praha - Clarion - oběd
          • školení Praha - Clarion - oběd
          • školení Praha - Clarion - oběd
          • školení Praha - Clarion - občerstvení
          • školení Praha - Clarion - občerstvení
          • školení Praha - Clarion - občerstvení