Akademie Dashöfer

Marketingový specialista - efektivní strategie, nové trendy a nástroje marketingu

Vít Baloušek

Kurz Marketingový specialista je vhodný pro účastníky bez hlubších znalostí marketingu i pro zkušené marketing managery. Na kurzu budou ve čtyřech dnech představeny nové trendy a marketingové nástroje. Součástí kurzu je také zpracování individuálních projektů a jejich konzultace s lektorem. Naučíte se vytvářet efektivní marketingové strategie a prohloubíte si své pochopení základních principů práce v marketingu. Tento čtyřdenní kurz Vám pomůže udržet v oblasti marketingu krok s dobou.

Staňte se expertem a udržte krok s dobou v oblasti marketingu na Akademii Dashöfer!

Po úspěšném absolvování kurzu získá každý účastník certifikát.

Součástí kurzu je vypracování individuálního marketingového projektu souvisejícího s Vaší praxí konzultovaného s lektorem.


Chcete lépe prodávat a oslovit více zákazníků?

  • Naučte se tvořit efektivní marketingové strategie.
  • Vybudujte silnou obchodní značku.
  •  Poznejte moderní marketingové nástroje a nové trendy.
  •  Vyzkoušejte si vypracovat vlastní marketingový projekt pod odborným dohledem.

Pro koho je školení určeno:

  • Manažerům vytvářejícím marketingovou komunikaci dané firmy
  • Pro Marketing managery, Brand managery a PR managery
  • Pracovníkům a specialistům v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všem, kdo chtějí poznat základní principy práce marketingového experta
  • Začínajícím marketérům bez hlubších znalostí marketingu

Co se nového naučíte a dozvíte pro svou práci marketéra:

  • Pochopíte základní principy práce marketéra – jaké klíčové pojmy musí znát
  • Naučíte se, jak se tvoří efektivní marketingová strategie
  • Zjistíte, jak úspěšně zaujmout své zákazníky díky nápadité marketingové komunikaci
  • Naučíte se systematicky vytvářet detailní zadání pro kreativní tvorbu reklamních kampaní
  • Budete umět vytvářet krátkodobé i dlouhodobé plány pro své marketingové aktivity
  • Naučíte se používat SWOT pro své aktuální projekty z pohledu zákazníka i zaměstnance firmy
  • Poznáte, jaké strategie používá konkurence a jak na ně lze na trhu správně reagovat
  • Zjistíte, jak dělat marketingový výzkum smysluplně

Jaké znalosti a dovednosti získáte v jednotlivých dnech:

1. den - 16. července 2019

Marketingová strategie a komunikační strategie

  • Jak sjednotit marketingový mix – integrovaná marketingová komunikace
  • Marketingový mix - nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
  • Cílová skupina zákazníků a její segmentace
  • Nákupní proces zákazníka
  • CRM – jak si pěstovat věrné zákazníky
  • Práce s databází kontaktů

2. den - 23. července 2019

Tvorba silné značky – brand management

  • Co je to identita značky
  • Halo efekt
  • Jak dosáhnout odlišení své značky vůči konkurenci
  • Vyprávíme příběh – storytelling
  • Tvoříme image značky - jednotná komunikační linky

Jak nastavit interní procesy pro tvorbu kreativní reklamy

  • Projektové řízení při tvorbě reklamy pro vyšší efektivitu práce
  • Stanovení klíčových výkonostních ukazatelů
  • Hodnocení a kontrola práce členů týmu
  • Jak sestavit kreativní tým - kdo je kdo
  • Popis práce a kompetence členů týmu

3. den - 30. července 2019

Čím začít - jak formulovat kreativní zadání/brief

  • Základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. brief
  • Klíčová část zadání - co budeme sdělovat cílové skupině
  • Kdo zadání schvaluje a kdo s ním pracuje
  • Kritické body při sestavování briefů

Proces vymýšlení reklamy

  • Co je to idea making a kreativní koncept
  • Idea a forma
  • Kdo má vymýšlení v kompetenci
  • Jak vymýšlet geniální nápady pro reklamní kampaně

4. den - 6. srpna 2019

Business analýza

  • SWOT – umění pochopit svou firmu
  • Business model
  • Jak popsat business case a k čemu slouží
  • Provádění marketingových analýz

Výzkum v marketingu a trendy

  • Příprava podkladů pro marketingový výzkum
  • Jak vytvářet o-line dotazník
  • Zpracování a prezentace marketingového výzkumu

Na co si dávat pozor při tvorbě marketingové komunikace

  • Jak hlídat náklady
  • Jak měřit výsledky - výnosy
  • Kritické body při tvorbě a realizaci marketingových akcí

Metody a techniky

Aneb jak se to naučíme, aby to fungovalo v praxi:

  • Příprava modelové struktury pro podnikatelský plán v oblasti marketingu pro každého účastníka
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
  • Příprava individuálního marketingového projektu

Na konci každého setkání věnujeme od 2. dne kurzu 1 hodinu diskusi nad projekty stejně jako v marketingovém oddělení či v komunikační agentuře. Postupně budeme své projekty v rámci společného dialogu připomínkovat a vylepšovat.


Místo konání:

Bude upřesněno dle počtu přihlášených účastníků zhruba 10 dní před konáním kurzu.


Dotazy:

Pokud si nejste jisti, zda je pro Vás školení vhodné nebo se Vám hodí jen některé termíny kurzu, můžete své okolnosti popsat a zaslat e-mailem přímo manažerce kurzu na dubenecka@dashofer.cz

Nenabízíme školení jako rekvalifikační kurz, naopak přinášíme možnost ve 4 dnech absolvovat interaktivní kurz, na kterém si vybrousíte své schopnosti pro uspokojování potřeb zákazníků a v praxi se naučíte, jak své produkty a služby propagovat efektivně.

Pokud máte nějakou situaci či dotaz, se kterou potřebujete poradit, můžete napsat již před konáním na info@kursy.cz a lektor si pro Vás připraví odpověď či radu, která bude předána přímo na kurzu.

Lektor

Vít Baloušek

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

16.7. – 6.8.2019

9:00 - 16:00

Praha

Adresa bude upřesněna

14990

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.