Program
Pro koho je určen tento vícedenní seminář
Seminář je určen všem, kteří potřebují prezentovat účetnictví svým klientům, manažerům a podnikatelům. Pokud chcete rozumět podnikání svých klientů, vědět co od účetnictví očekávají a nabídnout jim skutečný manažerský reporting, je seminář právě pro vás. Seminář je vhodný zejména pro začínající a mírně pokročilé.
Výhody tohoto vícedenního semináře
Výhodou vícedenního semináře je, že si problematiku manažerského účetnictví osvojíte postupně a tím si vybudujete pevné základy. Po každém absolvovaném dni dostanete sadu příkladů k procvičení pro samostatné studium. V případě potřeby si můžete všechny nejasnosti prodiskutovat s lektorem během dalšího semináře.
Kombinace prezenčního a distančního studia vám umožní proniknout do této náročné problematiky do hloubky a závěrečným testem si ověříte její zvládnutí.
Zadání příkladů, které se budou řešit během prezenční výuky dostanete dopředu v Excelu. Na semináři dostanete i tištěnou podobu příkladů. Budete tak mít možnost si vybrat, zda na semináři chcete řešit příklady přímo v Excelu, nebo formou tužka – papír. V případě, že byste rádi řešili příklady přímo v Excelu, přineste si vlastní notebook.
Posluchači budou mít po dobu měsíce října 2022 k dispozici aplikaci rekap on-line, ve které si mohou odzkoušet a ověřit znalosti z manažerského účetnictví a zkusit si zpracovat data do konkrétního manažerského výstupu.
Po absolvování kurzu budete specialistou na Manažerské účetnictví, na což získáte certifikát.
Obsah akademie:
5. 10. 2022 se dozíte:
- Co je manažerské účetnictví
- Jak se liší běžné a manažerské účetnictví
- Praktické uplanění manažerského účetnictví
- Co vlastně chtějí manažeři od účetnictví
- Oborové rozdíly a specifika manažerského pohledu
- Střediska, zakázky a činnosti – metodika používání
Samostudium s řešením příkladů v MS Excel a REKAP.
12. 10. 2022 se dozíte:
- Stručné opakování a zpětná vazba ze samostatného studia
- Kalkulační a druhové členění nákladů
- Fixní a variabilní náklady, rozlišování a práce s nimi
- Co to jsou režie a jak s nimi manažerské účetnictví pracuje
- Produkt jako předmět manažerského účetnictví
- Kalkulace nákladů, plánování, cenové kalkulace
Samostudium s řešením příkladů v MS Excel a REKAP
19. 10. 2022 se dozíte:
- Stručné opakování a zpětná vazba ze samostatného studia, příprava na test
- Strategické plánování, rozpočet, finanční plán
- Základy principy zpracování cash flow
- Projekty, zakázky – plánování, vyhodnocování, cenotvorba
- Příklady a vzory manažerských reportů
- Závěrečný test
Lektor
Ing. Martin Plachý
Dlouholetý účetní metodik a analytik, daňový poradce a auditor. Řadu zkušeností získal jako auditor ve firmách Arthur Andersen a Ernst & Young. Mnoho let se zabývá reportováním informací z účetnictví. Je autorem cloudového reportingu REKAP, reporting do kapsy.
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
14 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.