Pro koho je určen tento vícedenní seminář
Seminář je určen všem, kteří potřebují účtovat transakce týkající se oceňování jednotlivých rozvahových položek v české i v cizí měně, sestavovat, ověřovat nebo analyzovat individuální účetní závěrku podle českých předpisů a v některých příkladech i podle IFRS. Seminář je vhodný zejména pro začínající a mírně pokročilé.
Výhody tohoto vícedenního semináře
Výhodou vícedenního semináře je, že si problematiku oceňování osvojíte postupně podle jednotlivých rozvahových položek. Zadání příkladů, které se budou řešit během prezenční výuky dostanete vytištěné. Po každém absolvovaném dni dostanete sadu příkladů k procvičení pro samostatné studium, jejichž řešení bude na následujícím semináři kontrolováno a případné nejasnosti diskutovány.
Kombinace prezenčního a distančního studia vám umožní proniknout do problematiky oceňování jak v účetnictví tak v daních do hloubky a závěrečným testem si ověříte její zvládnutí.
Po absolvování kurzu získáte certifikát specialista na oceňování v účetnictví a v daních.
Obsah
Na semináři se naučíte správně oceňovat jednotlivé rozvahové položky (dlouhodobý majetek, zásoby, pohledávky, závazky) a to jak při jejich prvotním ocenění k datu uskutečnění účetního případu, tak k datu účetní závěrky. Kromě účetních oceňovacích transakcí a jejich dopadu do účetního výsledku hospodaření budou probírány i jejich dopady do základu daně z příjmů právnických osob.
13. 3.
- česká účetní legislativa týkající oceňování (zákon, vyhlášky, standardy),
- oceňovací základny dle českých účetních předpisů,
- srovnání českých oceňovacích základen s IFRS,
- oceňování a odpisování dlouhodobého nehmotného majetku,
- technické zhodnocení dlouhodobého nehmotného majetku,
- oceňování a odpisování dlouhodobého hmotného majetku (účetní a daňové),
- oceňování dlouhodobého majetku s dotací,
- technické zhodnocení dlouhodobého hmotného majetku,
- opravné položky k dlouhodobému hmotnému majetku,
- oceňování dlouhodobého finančního majetku,
- přeceňování k datu účetní závěrky (opravné položky, ekvivalence),
- příklady k procvičení,
- příklady pro samostudium,
13. 3. – 27. 3. Samostudium s řešením zadaných příkladů.
27. 3.
- stručné opakování a zpětná vazba ze samostatného studia (kontrola řešení příkladů),
- oceňování nakupovaných zásob,
- oceňování zásob vlastní výroby,
- opravné položky k zásobám,
- oceňování pohledávek českých i cizoměnových,
- opravné položky k pohledávkám (účetní a daňové),
- oceňování závazků českých i cizoměnových,
- dohadné položky v cizí měně,
- časové rozlišení v cizí měně,
- příklady k procvičení,
- příklady pro samostudimu.
27. 3. – 10. 4. Samostudium s řešením příkladů v MS Excel.
10. 4.
- stručné opakování a zpětná vazba ze samostatného studia (kontrola řešení zadaných příkladů),
- dopady rozdílných účetních a daňových oceňovacích pravidel do odložené daně z příjmů,
- souvislý příklad – sestavní účetních výkazů (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, výkaz CF, výkaz o změnách vlastního kapitálu),
- vypovídací schopnost a vzájemné vazby těchto účetních výkazů,
- základní finanční ukazatele (solventnost, likvidita, rentabilita, aktivita apod.),
- závěrečný test.
Termíny seminářů:
- 3., 27. 3., 10. 4. – vždy 9–15 hod.
Lektor
prof. Ing. Libuše Müllerová, CSc.
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde působí od roku 1968, v letech 1994 až 2006 jako vedoucí katedry finančního účetnictví na fakultě Financí a účetnictví. Je obsahovým garantem řady kursů zajišťovaných katedrou, školitelkou doktorantů a členkou vědecké rady fakulty. Veřejnosti je známa svými publikacemi a vzdělávací činností…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
13.3. – 10.4.2018
9:00 - 15:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
22 900,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.