Pro koho je určen tento vícedenní seminář
Seminář je určen pro začínající účetní. Pro účetní, které si potřebují účetnictví zopakovat a pro účetní, které mají na starosti účetnictví celé společnosti. Seminář mohou absolvovat také studenti středních a vysokých škol. Tento seminář jim poslouží k doplnění jejich studia.
Dále je seminář určen pracovníkům účtáren, kteří vedle vedení účetnictví sestavují účetní závěrky, daňové přiznání k dani z příjmů právnických osob. Pro účetní, kteří účetní závěrku připravují, pro vedoucí pracovníky finančních útvarů. Pro studenty středních a vysoký škol k doplnění jejich studia.
A v neposlední řadě specialistům, kteří se zaměřují na nákladový controlling.
Výhody tohoto vícedenního semináře
Výhodou vícedenního semináře je to, že jednotlivé části na sebe navazují do uceleného celku. Postupně dojde k získávání informací o vedení účetnictví, jeho metodách, principech, výkaznictví až k výstupům, které se předkládají na finanční úřad a jiným institucím. Problematiku účetnictví si osvojíte postupně a tím bude dosaženo intenzivnějšího prohloubení znalostí.
Vše je doprovázeno příklady z praxe.
Po dobu měsíce července a srpna mají účastníci k dispozici on-line knihovnu Účetnictví profi.
Kurzy lze objednat i samostatně:
- únorový kurz Specialista na účetnictví - 1. stupně,
- březnový kurz Specialista na účetnictví - 2. stupně (pokročilý).
Obsah
14. 7. 2020 (úterý)
- Legislativní úprava vedení účetnictví podnikatelů
- Vymezení formy, obsahu a rozsahu účetnictví, vystavování účetních a daňových dokladů
- Účet jako symbolický zápis pro aktiva, pasiva, náklady, výnosy
- Účet syntetický a analytický, účetní osnova, pravidla pro tvorbu předkontace
- Dlouhodobý majetek – členění dlouhodobého majetku, výpočet odpisů, účtování o pořízení, zařazení a vyřazení dlouhodobého majetku, pořízení dlouhodobého majetku formou leasingu nebo spotřebním úvěrem, dlouhodobý finanční majetek
- Zásoby – vymezení a charakteristika účtování a evidence zásob, ocenění zásob, členění a účtování zásob vlastní výroby, zjištění a zaznamenání stavu zásob na konci zdaňovacího období, inventarizace zásob
- Finanční majetek – účtování pokladny v CZK a valutových pokladen, účtování pohybů na bankovních účtech, účtování cenin, stravenek, účtování krátkodobých a dlouhodobých bankovních úvěrů a výpomocí, zaznamenání stavu finančního majetku na konci zdaňovacího období, inventarizace
15. 7. 2020 (středa)
- Pohledávky a závazky z obchodních vztahů – oceňování pohledávek a závazků v české a cizí měně, poskytnuté a přijaté zálohy, kurzové rozdíly, zjištění a zaznamenání stavu pohledávek a závazků na konci zdaňovacího období, inventarizace
- Pohledávky a závazky vůči finančním a dalším institucím, účtování přímých a nepřímých daní (daň silniční, DPH, daň z příjmů,….)
- Účtování mezd a odvodů z mezd – specifika výpočtu a účtování mezd
16. 7. 2020 (čtvrtek)
- Časové rozlišení nákladů a výnosů – specifika účtování nákladů a výnosů, náklady a výnosy příštích období, příjmy a výdaje příštích období, komplexní náklady příštích období
- Kapitálové účty – účtování o základním kapitálu, jeho snížení nebo zvýšení, účtování kapitálových fondů, fondů ze zisku, účtování výsledku hospodaření a jeho rozúčtování dle zápisu z valné hromady
- Rezervy – tvorba rezerv, účtování a jejich specifika
- Náklady a výnosy – specifika účtování nákladů a výnosů, účtování daňových a nedaňových nákladů, auto v podnikání
17. 7. 2020 (pátek)
- Uzávěrkové a závěrkové účetní operace, účetní výkazy – rozvaha, výkaz zisku a ztráty, cash flow
- Sestavení daňového přiznání daně z příjmů právnických osob
- Průběžný test
4. 8. 2020 (úterý)
- Principy účtování a specifikace účtování v jednotlivých účetních třídách – dlouhodobý majetek nehmotný, hmotný, finanční, zásoby, finanční majetek, závazkové vztahy, kurzové rozdíly, přímé a nepřímé daně, časové rozlišení, vlastní kapitál, změny základního kapitálu, rezervy a další
- Metody účetnictví – zachycování procesů v účetnictví
5. 8. 2020 (středa)
- Finanční účetnictví – Finanční účetnictví má za úkol informovat o reálných hospodářských procesech ve společnosti, proto se zaměříme na kategorizaci účetních jednotek, sestavování rozvahy, výkazu zisku a ztráty, cash flow, přehledu o změnách základního kapitálu.
6. 8. 2020 (čtvrtek)
- Hospodářský výsledek – optimalizace hospodářského výsledku, výpočet hospodářského výsledku před a po zdanění, rozbor položek zvyšující a snižující základ daně, základ daně, slevy na dani, výpočet splatné a odložené daně, sestavení daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob, výroční zpráva, zveřejňování účetní závěrky
7. 8. 2020 (pátek)
- Finanční analýza a její metody – nákladový controlling – analýza účetnictví poměrovými ukazateli, souhrnné indexy hodnocení, dlouhodobé a krátkodobé plánování. Ukazatele nám pomáhají zjistit, zda je společnost v insolvenci, druhotné platební neschopnosti nebo v úpadku. Zda je nutné přijmou opatření k revitalizaci společnosti nebo přijmou radikálnější opatření jako je například konkurz.
- Závěrečný test
Výuka probíhá každý den od 9 do 16 hodin (hodinová pauza na oběd + 2 x 15 minut na občerstvení).
Lektor
Termíny a místo konání
14.7. – 7.8.2020
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
39 900,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.