Pro koho je určen tento vícedenní seminář
Seminář je určen zkušenějším pracovníkům účtáren, kteří vedou účetnictví a zároveň mzdovou agendu.
Pracovníkům, kteří vedle vedení účetnictví sestavují účetní závěrky, daňové přiznání k dani z příjmů právnických osob. Účetním, kteří účetní závěrku připravují, vedoucím pracovníkům finančních útvarů. Studentům středních a vysoký škol k doplnění jejich studia. Dále je určen specialistům, kteří se zaměřují na nákladový controlling.
Výhody tohoto vícedenního semináře
Výhodou vícedenního semináře je, že si problematiku osvojíte postupně, a tím bude dosaženo intenzivnějšího prohloubení znalostí. Vše je doprovázeno příklady z praxe. Po každém absolvovaném bloku dostanete sadu příkladů k procvičení pro samostatné studium. V případě potřeby si můžete všechny nejasnosti prodiskutovat s lektorkou během dalšího dne Akademie.
Seminář Vám umožní proniknout do této náročné problematiky do hloubky a závěrečným testem si ověříte její zvládnutí. Po úspěšně zdolaném testu získáte certifikát.
Po dobu měsíce listopadu mají účastníci k dispozici on-line knihovnu Účetnictví profi.
Po absolvování Akademie se stanete specialistou na účetnictví a vedení mzdové agendy - pokročilým, na což získáte certifikát.
Lze se přhlásit i na účetní a mzdovou část jednotlivě:
Obsah účetní části
4. 11. 2019 (pondělí)
- Principy účtování a specifikace účtování v jednotlivých účetních třídách – dlouhodobý majetek nehmotný, hmotný, finanční, zásoby, finanční majetek, závazkové vztahy, kurzové rozdíly, přímé a nepřímé daně, časové rozlišení, vlastní kapitál, změny základního kapitálu, rezervy a další
- Metody účetnictví – zachycování procesů v účetnictví
5. 11. 2019 (úterý)
- Finanční účetnictví – Finanční účetnictví má za úkol informovat o reálných hospodářských procesech ve společnosti, proto se zaměříme na kategorizaci účetních jednotek, sestavování rozvahy, výkazu zisku a ztráty, cash flow, přehledu o změnách základního kapitálu.
6. 11. 2019 (středa)
- Hospodářský výsledek – optimalizace hospodářského výsledku, výpočet hospodářského výsledku před a po zdanění, rozbor položek zvyšující a snižující základ daně, základ daně, slevy na dani, výpočet splatné a odložené daně, sestavení daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob, výroční zpráva, zveřejňování účetní závěrky
7. 11. 2019 (čtvrtek)
- Finanční analýza a její metody – nákladový controlling – analýza účetnictví poměrovými ukazateli, souhrnné indexy hodnocení, dlouhodobé a krátkodobé plánování. Ukazatele nám pomáhají zjistit, zda je společnost v insolvenci, druhotné platební neschopnosti nebo v úpadku. Zda je nutné přijmou opatření k revitalizaci společnosti nebo přijmou radikálnější opatření jako je například konkurz.
- Závěrečný test
Obsah mzdové části
28. 11. 2019 a 29. 11. 2019 (čtvrtek a pátek)
- Srážky ze mzdy, insolvence zaměstnance
- Insolvence zaměstnavatelů a jaká jsou práva zaměstnance, když je zaměstnavatel v insolvenci
- Specifické kategorie zaměstnanců
- Cizinci
- Jednatelé s. r. o.
- Agenturní zaměstnanci
- Poživatelé důchodů
- Ženy, mladiství
- Osoby se zdravotním postižením
- Cestovní náhrady – paušalizace, vnitřní předpis
- Vnitřní mzdový předpis, pracovní řád
- Zaměstnanecké benefity
- Zvýšení kvalifikace
- Odstupné, konkurenční doložka
- Příprava na kontroly, pokuty v pracovněprávních vztazích
- Oprava chyb, bezdůvodné obohacení
- Archivace dokladů
Závěrečný test – ukončení
Výuka probíhá každý den od 9 do 16 hodin (hodinová pauza na oběd + 2 x 15 minut na občerstvení).
Lektor
Termíny a místo konání
4.11. – 29.11.2019
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
33 900,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.