ZDARMA k účasti na této Akademii dostanete naši NOVINKU - publikaci Ukončení pracovního poměru - komplexní řešení pro mzdové účetní a personalisty v ceně 790 Kč
Publikace Vás provede pracovněprávní, personální i manažerskou stránkou závěrečné etapy pracovněprávního vztahu.
Nabízí podrobný výklad ustanovení zákoníku práce, která tuto problematiku upravují a zároveň vytyčují zaměstnanci i zaměstnavateli přesné mantinely, ve kterých se mohou pohybovat. Publikace pojednává o všech způsobech ukončení pracovněprávního vztahu a upozorňuje na častá pochybení, která praxi vznikají.
Pro čtenáře je připravena kompletní nabídka vzorů pracovněprávních písemností a vnitřních směrnic upravujících tuto oblast, což zajišťuje bezchybný postup a umožňuje vyhnout se případné soudní dohře.
Nechybí ani doporučení a tipy z oblasti psychologie, komunikačních a dalších manažerských dovedností, které čtenáře připraví na náročné jednání, které ukončení pracovněprávního vztahu nezřídka provádí.
Autorský kolektiv je složený z renomovaných odborníků z oblasti pracovního práva, psychologie práce a koučinku. Jeho členy jsou: JUDr. Petr Bukovjan, JUDr. Věra Bognárová, Mgr. Hana Kyrianová, RNDr. Ladislav Dvořák a Ing. Dana Dvorská.
Obsah Akademie:
- den (6. 4. 2020)
Personálně-manažerská část – Předávání výpovědí, zvládání náročných situací
- Příprava na předání výpovědi
- Struktura výpovědního rozhovoru
- Potenciální reakce zaměstnance při předání výpovědi a s odstupem času
- Čemu je třeba se vyhnout a co naopak neopomenout během rozhovoru
- Nácvik zvládání předání výpovědi
- Praktické rady na závěr
- den (15. 4. 2020)
Pracovněprávní část – Ukončování pracovního poměru
HR audit (stav smluvní dokumentace a vnitřních předpisů)
- kdy začít?
- předmět HR auditu
- nejčastější problematické oblasti
- implementace nápravných opatření (dodatky, napomenutí, …)
Když už nelze jinak, aneb minimalizace rizik při ukončování pracovních poměrů
- proces hromadného propouštění
- ukončení zaměstnanců v pracovní neschopnosti, na mateřské a rodičovské dovolené
- ukončení u zaměstnanců s prokázanou nemocí z povolání
- informační a projednací povinnosti vůči odborové organizaci, úřadům a jejich náležitosti
Jednotlivé způsoby ukončení pracovněprávního vztahu včetně upozornění na častá pochybení
- dohoda
- výpověď daná zaměstnavatelem
- okamžité ukončení pracovního poměru
- další případy ukončení pracovního poměru (ve zkušební době, po uplynutí doby určité, smrtí)
- odvolání z vedoucího místa a vzdání se ho
- neplatné ukončení pracovního poměru
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
- Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.
Lektor
Termíny a místo konání
9:00 - 17:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
16 191,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.