Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Konference

Spořádaná obec - jaké změny přinesl rok 2018? GDPR, registr smluv, veřejné zakázky, dotace

Komu je konference určena:

Konference je určena zaměstnancům územních samosprávných jednotek. Jejím cílem je poskytnout účastníkům informace z oblasti zadávání veřejných zakázek, registru smluv a dotací.

Program

Zadávání veřejných zakázek 

doc. JUDr. Ing. Radek Jurčík, Ph.D.

Registr smluv

Předmětem první části příspěvku bude stručné představení zákona o registru smluv a poslední velké novely, krátké shrnutí povinných subjektů, objasnění, jak jsou některé typy smluvních dokumentů uveřejňovány a seznámení s některými výjimkami z povinnosti uveřejnění. Dále  vysvětlení účinnosti a nebezpečí zrušení smluv uveřejňovaných v registru

V druhé části pak budou posluchači seznámeni s praktickým fungováním Informačního systému registru smluv a jeho publikačními formuláři. Bude vysvětleno co jsou metadata a jakou mají strukturu. Dále, co je elektronický obraz textového obsahu smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu. Budou popsány nejčastější chyby zveřejnění a jak se jim vyvarovat. Závěrem si ukážeme novou aplikaci pro anonymizaci smluv, kterou nabízí orgánům veřejné moci Ministerstvo vnitra ČR.

JUDr. Dušan Srp Ph.D.

Ing. Pavel Tesař

Problematika GDPR ve vztahu k obcím a krajům

Hlavní body přednášky

  • Srovnání staré a nové právní úpravy
  • Seznámení s novými právy a povinnostmi podle GDPR
  • Nová práva
  • Nové povinnosti
  • Rizika a jejich řízení v rámci nové právní úpravy
    • Jaká rizika hrozí?
    • Jak je můžeme určit?
    • Jak je můžeme řídit?

Obsah přednášky

  • Srovnání staré a nové právní úpravy a důvody proč muselo dojít k aktualizaci
  • Právo na         
    • na přístup
    • na výmaz
    • aktualizaci
    • přenositelnost
  • Povinnost   
    • přijmout technická a organizační opatření
    • kdykoli prokázat zákonnost zpracování
    • zajištění tzv. práva být zapomenut
    • hlášení incidentů
    • jmenování DPO
  • Rizika spojená s jejich nerespektováním
    • posouzení
    • opatření
    • metody
    • procesy
    • hodnocení účinnosti zavedených technických a organizačních opatření v rámci technických možností obcí

Mgr. Pavlína Tillová

Dotace a dotační programy pro veřejnou správu

Řadu starostů trápí problémy s dopravní, zdravotnickou či sociální infrastrukturou. Hledají efektivní řešení pro nakládání s odpadem, obcím by ulevilo vybudování čističek, náklady by snížil provoz veřejných budov v nízkoenergetickém standardu - na všechny tyto projekty lze získat finanční podporu z dotačních programů.

Proto se v rámci tohoto příspěvku účastníci seznámí s aktuálními dotačními příležitostmi a těm, kteří mají již dotaci přislíbenou, lektoři poradí, jak se připravit na veřejnoprávní kontrolu projektu. 

Cílem je též seznámit účastníky s kritickými místy realizace projektu, které vedou k úspěšnému udržení a proplacení dotace, a jak se případně bránit neoprávněně poskytnuté sankci.

Ing. Tomáš Musil

Změna programu vyhrazena.

Přednášející

doc. JUDr. Ing. Radek Jurčík, Ph.D., lektor Obce, školství

Absolvoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v roce 1998, v roce 2002 ukončil na této fakultě doktorské studium (Ph.D., obor správní právo) a habilitoval se na práci „Veřejné zakázky a PPP projekty“ (2010, obor Finance). Jmenovaný pracoval na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže na odboru dohledu nad zadáváním veřejných zakázek po dobu 2

advokát, pracuje jako právník a Data Protection Officer ve skupině Allianz v ČR. 

Profesní životopis

2000                Člen České advokátní komory  

1999                Obhajoba doktorské disertační práce na téma „Srovnání kapitálových obchodních společností v Rakousku a České republice“

Získání titulů Ph.D - Doktor (doktorské studium 1994 – 1999),

Projektový manažer, business analytik a konzultant v oboru ICT. Zkušenosti sbírá od roku 1992 na různých pozicích v českých i mezinárodních firmách. Od roku 2008 pracuje jako externí konzultant, business analytik a projektový manažer pro Ministerstvo vnitra. Podílel se na vybudování klíčových služeb a systémů českého eGovernmentu, jako jsou Datové

lektor, právník, compliance

Lektor se specializací na ochranu osobních údajů (GDPR), opatření proti praní špinavých peněz (AML), ochranu bankovního tajemství a funkce Compliance ve společnosti.

Od poloviny 90. let zastávala různé pozice na českém kapitálovém trhu. V Raiffeisenbank začínala jako licencovaná burzovní makléřka, poté působila na pozici

Ing. Tomáš Musil se v oblasti managementu dotací z EU pohybuje již od roku 2006. Působí jako lektor, je autorem desítek úspěšných projektových žádostí a supervizorem více než 100 projektových žádostí (a to v rámci OP PI, OP PIK, OP RLZ, LZZ,OP Z). Je také hodnotitelem bakalářských a diplomových prací na soukromých i veřejných VŠ.

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
25.10.20189:00 - 16:30Prahabude upřesněno3790 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz