Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář v angličtině

The Virtual Workplace: Managing and Communicating For Peak Performance

You can order the workshop at info@kursy.cz by sending us your full name, adress, email and phone number.

Thank you!

Workshop Description:

The objective of the workshop is to give participants an understanding of how these communication and management difficulties arise and then; learn clear, actionable steps that can be taken to prevent and deal with them. The emphasis is on practical understanding and solutions.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cílem semináře je osvětlit účastníkům jaké obtíže mohou při komunikaci a řízení lidí vzniknout. A také jak se s nimi vypořádat nebo se jim zcela vyhnout.

Více informací v českém jazyce naleznete zde.

Target Market:

Initially, “open” workshops for clients who have workforces consisting of many nationalities where English is the language of the company. Typically these would be international companies with operations in many parts of the world.

Problems to Solve:

With a mixture of many cultures and an increasing focus on working virtually, many communication and management issues arise. These issues and situations can decrease the efficiency of the company and at the same time increase the level of frustration felt by management and employees when dealing these issues. However, with effort, understanding and clear focus these issues can be managed.

Workshop Content:

a)    Part 1 (9:00 - 12:00)

  • Introduction and Overview
    • What we will cover
    • Format of workshop
    • Expectations andobjectives
    • Attendee expectations
  • Setting the Stage
    • Management Issues and Trends in 2018 for International Companies
  • Communication
    • The Basics of Clear Communication, Exercise
  • Group Breakout Session
    • Case Study, Review and Present Solutions
  • Cross Cultural Communication
    • Basic Guidelines, Exercises, Your Experiences
  • Communicating Virtually
    • Basic Guidelines, Platforms, Exercises, Your Experiences
  • Recap and Identify Key Issues to Discuss in Afternoon Session

b)    Part 2 (13:00 - 17:00) 

  • Overview of Afternoon Session
  • Team Communication:
    • Effective Team Communication
    • Communicating With Cross- Cultural Teams
    • Communicating with Virtual Teams
  • Putting All Together
    • Interactive Case Study
  • Take-Aways Review of Action Steps to Take and Implement

Workshop Format: 

The goal is to make the workshops as interactive as possible. They will include some instruction and lecture to build a foundation and give context for case studies and interactive exercises. Attendees will be encouraged to discuss their own actual experiences and how “real-life” situations can be improved and resolved. Active participation is expected and encouraged.

Time Schedule

8:30 - 9:00 - participant registration

9:00 - 10:30 - workshop (part 1)

10:30 - 10:45 - coffee break

10:45 - 12:00 - workshop (part 2)

12:00 - 13:00 - lunch

13:00 - 15:00 - workshop (part 3)

15:00 - 15:15 - coffee break

15:15 - 17:00 - workshop (part 4)

Lektor

Over 16-plus years experience in consultative sales, and sales management, account
management, business development, marketing, management, training and education-all with a
customer-centric focus.
Positions held include Director of Investment Services, Senior Business Development Officer,
Sales Manager, Account Manager and Financial Consultant.

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
6.12.20189:00 - 17:00Prahabude upřesněno6980 Závazná přihláška

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz