PROČ BY MĚL BÝT PRO VÁS TENTO WORKSHOP ZAJÍMAVÝ?
Řízení zásob je jeden z nejdůležitějších a zároveň jeden z nejkomplexnějších procesů ve firmě, který často rozhoduje o tom, zda podnik bude úspěšný a zdravě prosperující (bez extrémního zadlužování) nebo ne.
Přesto 82% firem zkrachuje kvůli Cash-Flow. A 43% firem řídí zásoby intuitivně, neprocesně nebo je neřídí vůbec.
Výpadky zboží!...Plné sklady ležáků!....Tlak na Cash-Flow!....Rostoucí náklady!...Růst tržeb vykoupen neúměrným nárůstem zásob a nákladů!
Pokud vám to je povědomé, nemáte řízení zásob pod kontrolou a tento Workshop je právě pro vás.
Tento Workshop vám nabídne rady a tipy, implementované v mnoha úspěšných obchodně distribučních firmách, které vám pomohou okamžitě zvýšit kontrolu a vizibilitu nad vašimi zásobami.
Ukážeme vám metody, nástroje a procesy, díky kterým už nebudete muset neustále hasit požáry ve skladu, výpadky zboží a generovat ležáky a neprodejné zásoby.
Krok po kroku vám popíšeme, jak díky efektivnímu řízení zásob a sortimentu jsme vybudovali firmu, která za rok dosáhla:
- 53% snížení přebytečných nadzásob bez negativního efektu na byznys
- Stabilizovala Cash-Flow
- Více než ztrojnásobila obrátku zboží – ze 3x na 11x za rok
- Dostupnost zboží se vyšplhala na 97%
- A to při několikanásobném rozšíření sortimentu, bez generování zbytečných nadzásob.
PRO KOHO JE URČEN?
Workshop je ideální pro majitele, jednatele, vedoucí pracovníky a nákupčí maloobchodních a velkoobchodních společností, které nakupují zboží za účelem dalšího prodeje - lokálně nebo globálně.
CO SE DOZVÍTE?
- Proč je důležité efektivně řídit zásoby a sortiment
- Jak řízení zásob a sortimentu ovlivňuje finanční stav vaší firmy
- Co způsobuje problémy v řízení zásob?
- Jak se těchto problémů zbavit?
- Řízení zásob pomocí předpovědí spotřeby versus Buffer management
- Proč je důležitá zvýšit kontrolu a vizibilitu v řízení zásob a sortimentu?
- Profesionální software pro řízení zásob a sortimentu StockM
- Rady a tipy, které umíte ve vaší firmě hned využít
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Ing. Andrej Čatajský
managing director ve společnosti Simplicity consulting s.r.o.
Moje cesta odvětvím logistiky a distribuce začala před 14 lety v Praze. Dostal jsem možnost otevřít a vést logistickou firmu DER KURIER ČR. Po několika letech jsem se stal také spoluzakladatelem internetového obchodu NuSpring, který prodává eko-kosmetiku a drogerii přes internet.
Asi…
Termíny a místo konání
21.6.2023
9:00 - 15:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.