Seminář

To, jak řídíte Vaše zásoby a sortiment, ovlivňuje celý Váš byznys

Jak zvýšit kontrolu a vizibilitu nad vašimi zásobami?

Ing. Andrej Čatajský

Každá maloobchodní a velkoobchodní firma, která chce zdravě růst, mít variabilní a fixní náklady pod kontrolou a nedostat se do finančních problémů, by měla efektivně řídit zásoby a sortiment.

PROČ BY MĚL BÝT PRO VÁS TENTO WORKSHOP ZAJÍMAVÝ?

Řízení zásob je jeden z nejdůležitějších a zároveň jeden z nejkomplexnějších procesů ve firmě, který často rozhoduje o tom, zda podnik bude úspěšný a zdravě prosperující (bez extrémního zadlužování) nebo ne.

Přesto 82% firem zkrachuje kvůli Cash-Flow. A 43% firem řídí zásoby intuitivně, neprocesně nebo je neřídí vůbec.

Výpadky zboží!...Plné sklady ležáků!....Tlak na Cash-Flow!....Rostoucí náklady!...Růst tržeb vykoupen neúměrným nárůstem zásob a nákladů!

Pokud vám to je povědomé, nemáte řízení zásob pod kontrolou a tento Workshop je právě pro vás.

Tento Workshop vám nabídne rady a tipy, implementované v mnoha úspěšných obchodně distribučních firmách, které vám pomohou okamžitě zvýšit kontrolu a vizibilitu nad vašimi zásobami.

Ukážeme vám metody, nástroje a procesy, díky kterým už nebudete muset neustále hasit požáry ve skladu, výpadky zboží a generovat ležáky a neprodejné zásoby.

Krok po kroku vám popíšeme, jak díky efektivnímu řízení zásob a sortimentu jsme vybudovali firmu, která za rok dosáhla:

  • 53% snížení přebytečných nadzásob bez negativního efektu na byznys
  • Stabilizovala Cash-Flow
  • Více než ztrojnásobila obrátku zboží – ze 3x na 11x za rok
  • Dostupnost zboží se vyšplhala na 97%
  • A to při několikanásobném rozšíření sortimentu, bez generování zbytečných nadzásob.

PRO KOHO JE URČEN?

Workshop je ideální pro majitele, jednatele, vedoucí pracovníky a nákupčí maloobchodních a velkoobchodních společností, které nakupují zboží za účelem dalšího prodeje - lokálně nebo globálně.

CO SE DOZVÍTE?

  • Proč je důležité efektivně řídit zásoby a sortiment
  • Jak řízení zásob a sortimentu ovlivňuje finanční stav vaší firmy
  • Co způsobuje problémy v řízení zásob?
  • Jak se těchto problémů zbavit?
  • Řízení zásob pomocí předpovědí spotřeby versus Buffer management
  • Proč je důležitá zvýšit kontrolu a vizibilitu v řízení zásob a sortimentu?
  • Profesionální software pro řízení zásob a sortimentu StockM
  • Rady a tipy, které umíte ve vaší firmě hned využít

Výhody pro Vás

Bezproblémový přenos
  • Zúčastněte se on-line, je to snadné.
  • Ušetříte čas a náklady na dopravu.
  • Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
  • Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
  • Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
  • Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
  • Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
Občerstvení
  • Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Občerstvení a oběd
  • Oběd je zahrnut v ceně semináře.
  • Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
  • Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
  • Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
  • Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Sledujte i ze záznamu
  • Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
  • Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
  • Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
  • K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.

Lektor

Ing. Andrej Čatajský

managing director ve společnosti Simplicity consulting s.r.o.

Moje cesta odvětvím logistiky a distribuce začala před 14 lety v Praze. Dostal jsem možnost otevřít a vést logistickou firmu DER KURIER ČR. Po několika letech jsem se stal také spoluzakladatelem internetového obchodu NuSpring, který prodává eko-kosmetiku a drogerii přes internet.

Asi…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

21.6.2023

9:00 - 15:00

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

5 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.