Seminář

Tvorba silné značky brand management

Vít Baloušek

Druhý seminář z cyklu čtyř kurzů věnovaných problematice marketingu tentokrát zaměřený především na tvorbu silné značky. Seminář si můžete koupit samostatně nebo si zakoupit celý kurz.

Pro koho je školení určeno:

  • Manažerům vytvářejícím marketingovou komunikaci dané firmy
  • Pro Marketing managery, Brand managery a PR managery
  • Pracovníkům a specialistům v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všem, kdo chtějí poznat základní principy práce marketingového experta
  • Začínajícím marketérům bez hlubších znalostí marketingu

Obsah semináře:

Tvorba silné značky – brand management

  • Co je to identita značky
  • Halo efekt
  • Jak dosáhnout odlišení své značky vůči konkurenci
  • Vyprávíme příběh – storytelling
  • Tvoříme image značky - jednotná komunikační linky

Jak nastavit interní procesy pro tvorbu kreativní reklamy

  • Projektové řízení při tvorbě reklamy pro vyšší efektivitu práce
  • Stanovení klíčových výkonostních ukazatelů
  • Hodnocení a kontrola práce členů týmu
  • Jak sestavit kreativní tým - kdo je kdo
  • Popis práce a kompetence členů týmu

Lektor

Vít Baloušek

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

10.9.2019

9:00 - 16:00

Praha

Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.