V rámci účasti na tomto semináři od nás získáváte jedinečnou příležitost využít 14denního bezplatného přístupu do plné verze naší on-line knihovny DU aktuality profi PLUS.
DU aktuality profi PLUS je ojedinělá databáze týkající se všech nejžhavějších novinek nejen z oblasti DPH, ale z celé oblasti daní a účetnictví. Předplatitelé této on-line knihovny oceňují také bezplatný poradenský servis.
Pokud to vládní opatření v den konání seminář umožní, únorový termín bude možné absolvovat prezenčně i on-line. |
Seminář je určen:
pro pracovníky finančních účtáren, fakturantky a další, kteří se profesně setkávají s fakturami a daňovými doklady.
Obsah semináře:
- Členění daňových dokladů u DPH a jejich náležitosti
- Informace GFŘ k fakturaci
- Fakturace v tuzemsku, EU a třetích zemích
- Vyúčtování záloh, resp. úplat
- Přepočet cizí měny pro potřeby DPH
- Uplatňování dokladů z časového hlediska
- Daňové doklady u přenesení daňové povinnosti na příjemce
- Forma daňových dokladů a její převod
- Účetní doklady
- Požadavky dalších předpisů na náležitosti dokladů (EET, živnostenský zákon, zákon o ochraně spotřebitele apod.)
Lektor
Tomáš Líbal
Od roku 1991 působí jako účetní poradce a lektor. Bohaté zkušenosti ze své konzultační činnosti přenáší i do seminářů, které lektorsky zajišťuje. Jako autor a spoluautor napsal řadu odborných publikací a článků. Přednáší v řadě veřejných vzdělávacích akcích, tak i na zakázkových seminářích pro renomované auditorské společnosti, banky, ministerstva…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
15.4.2021
9:00 - 13:00
Praha
Adresa bude upřesněna
3590 Kč
10.6.2021
9:00 - 13:00
Praha
Adresa bude upřesněna
3590 Kč
20.9.2021
9:00 - 13:00
Praha
Adresa bude upřesněna
3590 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Názory účastníků
“Perfektně organizačně zajištěno, profesionalita lektora, svižný výklad, maximálně podrobný!„
“Seminář byl po všech stránkách na velmi vysoké úrovni!„
“Seminář hodnotím jako velice přínosný!„
“Výklad byl velmi profesionální a srozumitelný, za což Ing. Líbalovi velmi děkuji!„
“Dnešní seminář byl skvělý!„
“Jeden z mála seminářů, na kterém se člověku nechce spát!„
“Seminář byl vemi výstižně a vtipně prezentován!„
“Žádné připomínky, vše bylo skvělé!„
“Seminář pomohl ucelit problematiku, co se týče fakturace, se kterou se v praxi setkávám. Lektor byl vtipný a sympatický. Příjemné prostory!„
“Seminář předčil mé očekávání. Velmi se mi líbil výklad přednášejícího. Celkově velká spokojenost!„
“Tato přednáška byla velice zajímavá a vysvětlila veškeré otázky!„
“Přehledné podklady, odbornost přednášejícího!„
“Zajímavý a užitečný seminář!„
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
fakturace změny 2020, úschova daňových dokladů, fakturace ve třetích zemích, DPH 2018, fakturace v tuzemsku, fakturace v EU, vyúčtování záloh, vyúčtování úplat, přenesení daňové povinnosti, GFŘ fakturace atd.
Kvalitní lektoři
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Naším cílem je propojit know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.