Bonus
pro každého účastníka tablet PRESTIGIO MultiPad 7.0 ULTRA+ | PMP3677
Seminář je určen:
pro zájemce, kteří již znají alespoň základy účtování v oblasti majetku a zúčtovacích vztahů a chtějí si své znalosti zopakovat či prohloubit.
Cíl semináře:
seznámit posluchače se základními postupy účtování v oblastech dlouhodobého hmotného majetku, zásob a zúčtovacích vztahů. V semináři budou nejprve probrány teoretické postupy účtování, které si lze následně vyzkoušet na konkrétních příkladech. Od posluchačů se očekává aktivní a samostatný přístup při řešení a počítání příkladů.
Obsah semináře:
13. 10. 2014 - Účtování dlouhodobého majetku v příkladech
- charakteristika majetku,
- způsoby oceňování,
- způsoby pořízení,
- daňové i účetní odpisy,
- technické zhodnocení majetku,
- opravy a udržování,
- rezerva na opravy majetku,
- způsoby vyřazení majetku,
- finanční leasing.
14. 10. 2014 - Účtování zásob v příkladech
- charakteristika zásob,
- způsoby oceňování,
- nákup a vlastní výroba,
- spotřeba a prodej zásob,
- účtování způsobem A i B,
- pořízení zásob z EU a ze zahraničí.
15. 10. 2014 - Zúčtovací vztahy
- pohledávky a závazky ke společníkům,
- účtování daní a dotací,
- pohledávky z obchodního styku a opravné položky k pohledávkám,
- provozní zálohy
Časový harmonogram semináře:
13. 10. - 14. 10. 2014
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
15. 10. 2014
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka
10.45 – 13.00 – seminář (2. část + diskuze)
13.00 – 14.00 – oběd
Cena v Kč | 3denní školení, podklady, konzultace s odborníky | občerstvení a oběd po dobu školení | tablet | ubytování na jednolůžkovém pokoji | ubytování na dvoulůžkovém pokoji | |
11990 | x | x | x | Závazná přihláška | ||
14390 | x | x | x | x | Závazná přihláška | |
14990 | x | x | x | x | Závazná přihláška |
Lektor
Ing. Lenka Königová
Studovala na VŠE Praha, člen Komory daňových poradců ČR. Věnuje se lektorské činnosti a daňovému poradenství.
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
13.10. – 15.10.2014
9:00 - 16:00
Adresa bude upřesněna
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
11 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.