Seminář je určen:
hlavním účetním a dalším pracovníkům účtáren.
Obsah semináře:
- Inventura a inventarizace – pravidla stanovená zákonem a navazujícími předpisy – časté chyby
- Inventarizační rozdíly – správné účtování a postup z hlediska daně z příjmů a DPH
- Časové rozlišení nákladů a výnosů, dohadné účty – správný postup – ověření zůstatků – časté chyby
- Rezervy podle zvláštních právních předpisů a ostatní (účetní) rezervy – kdy a v jaké výši se tvoří – vazba na aktuální judikaturu
- Opravné položky zákonné a ostatní (účetní) – rekapitulace pravidel pro tvorbu a rozpouštění – časté chyby
- Kurzové rozdíly – pravidla pro přepočet a vyúčtování
- Splatná a odložená daň z příjmů – výpočet a zaúčtování
- Účetní případy související s transformací výsledku hospodaření na základ daně z příjmů
- Účetní závěrka ve vztahu ke kategorii účetní jednotky – jak podrobnou účetní závěrku a jaké prvky má příslušná kategorie účetní jednotky sestavit
- Kontrolní vazby v účetní závěrce – navazující údaje jednotlivých prvků účetní závěrky
- Zveřejňování a ověřování účetní závěrky
- Výklad bude doplněn o případné změny v účetnictví a účetní závěrce podnikatelských subjektů platné pro rok 2023
- Diskuze
Lektor
Ing. Jan Molín, Ph.D.
Daňový poradce a vysokoškolský učitel. Působí na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde je zástupcem vedoucího katedry finančního účetnictví a auditingu. Je členem Prezidia Komory daňových poradců České republiky, předsedou Etické komise Komory certifikovaných účetních a místopředsedou Metodické rady Svazu účetních. Zastupuje Svaz účetních v Národní…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
16.1.2023
9:00 - 16:00
On-line
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Na tomto školení se můžete setkat s pojmy jako:
Účetní uzávěrka, účetní závěrka, účetní uzávěrka podnikatel, účetní závěrka podnikatel, účetní uzávěrka školení, účetní závěrka školení, účetní uzávěrka seminář, účetní závěrka seminář, účetní uzávěrka kurz, účetní závěrka kurz, účetnictví, účetní operace, uzavření účetnictví, inventura, inventarizace, invertura seminář, inventura školení, inventarizační rozdíly, časové rozlišení nákladů a výnosů, rezervy, účetní rezervy, opravné položky, zákonné opravné položky, účetní opravné položky, kurzové rozdíly, kurzové rozdíly účtování, účtování kurzových rozdílů, splatná daň z příjmů, odložená daň z příjmů, zaúčtování daně, novela zákona o účetnictví 2023, zákon o účetnictví novela, atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.