Cíl semináře:
Vysvětlit vypovídací schopnost informací obsažených v účetních výkazech a v příloze, upozornit na nejčastější chyby, které se vyskytují v účetní závěrce při jejím ověřování auditorem.
Obsah semináře:
- Legislativní rámec účetní závěrky (Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, Vyhláška č. 500/2002 Sb., kterou se provádějí některá ustanovená zákona o účetnictví pro účetní jednotky, které jsou podnikateli, České účetní standardy pro podnikatele, Mezinárodní standardy účetního výkaznictví - IFRS). Povinnosti týkající se různých kategorií účetních jednotek
- Příprava účetnictví na účetní závěrku, předuzávěrkové operace (zúčtování výsledků inventarizace, opravné položky, kursové rozdíly, rezervy, dohadné položky, úprava účetního výsledku hospodaření na daňový základ, účtování o splatné dani, odložená daň)
- Účetní výkazy (Rozvaha, Výkaz zisku a ztráty, Přehled o peněžních tocích, Přehled o změnách vlastního kapitálu). Příloha v účetní závěrce. Vypovídací schopnost, zajištění srovnatelnosti údajů vykazovaných v účetní závěrce s minulým účetním obdobím. - Následné povinnosti účetní jednotky (ověřování účetní závěrky auditorem, výroční zpráva, zpráva o vztazích mezi propojenými osobami, zveřejňování údajů z účetní závěrky
- Nejčastější chyby a nedostatky zjišťované při auditu účetní závěrky v jednotlivých oblastech
- Účetní aktuality a změny v účetnictví pro rok 2019
- Dotazy, diskuse
Lektor
prof. Ing. Libuše Müllerová, CSc.
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde působí od roku 1968, v letech 1994 až 2006 jako vedoucí katedry finančního účetnictví na fakultě Financí a účetnictví. Je obsahovým garantem řady kursů zajišťovaných katedrou, školitelkou doktorantů a členkou vědecké rady fakulty. Veřejnosti je známa svými publikacemi a vzdělávací činností…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
17.12.2019
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Názory účastníků
Ing. Alena Krocová, CollMan, a.s.
Seminář byl na vysoké úrovni a byla jsem velice spokojena s přednášející - prof. Müllerovou.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
opravné položky, odložená daň, účetní rozvaha, české účetní standardy, výkaz zisku a ztráty, příloha k účetní závěrce, dohadné položky, účetní výkaz, audit účetní závěrky, školení Praha atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.