Tato velká novela totiž nepřináší pouze dílčí terminologické anebo technické úpravy ZOK, ale v řadě otázek znamená i zásadní změnu právní úpravy obchodních společností, a to jak v obecné části, tak i v úpravě jejich jednotlivých právních forem, zejména u akciové společnosti a společnosti s ručením omezeným. Změny, které novelizovaná úprava přináší, se přitom v obecné části týkají i tak klíčových otázek, jako je právní úprava podílu na zisku a na jiných vlastních zdrojích anebo zálohy na podíl na zisku a s tím spojených omezení. Ve vztahu k novelizované právní úpravě společnosti s ručením omezeným budou účastníci upozorněni zejména na změny týkající se výše základního kapitálu, působnosti valné hromady a rozhodování „per rollam“ anebo zániku účasti ve společnosti, zatímco ohledně změn v právní úpravě akciové společnosti půjde především o úpravu stanov, valné hromady, zákazu konkurence a změn u monistického modelu a.s.
Zvláštní pozornost přitom bude na semináři věnována otázkám spojeným s novelizovanou právní úpravou postavení a odpovědnosti členů statutárního orgánu obchodních společnosti, která tuto odpovědnost velmi výrazně posiluje, a to zejména pro případ úpadku společnosti.
Seminář je určen pro:
členy orgánů a vrcholového managementu obchodních společností a pracovníky právních a finančních úseků.
Co Vám seminář přinese:
- Úvodní poznámky a celkový přehled hlavních změn tzv. velké novely zákona o obchodních korporacích (ZOK).
- Hlavní změny v obecné části ZOK – zejména v právní úpravě podílu na zisku a zálohy na podíl na zisku.
- Změny v právní úpravě postavení a odpovědnosti členů statutárního orgánu obchodních společností.
- Hlavní změny v právní úpravě společnosti s ručením omezeným.
- Hlavní změny v právní úpravě akciové společnosti.
- K povinnosti přizpůsobit znění společenské smlouvy anebo stanov novelizovanému ZOK.
- Další související změny v jiných zákonech (notářský řád, občanský zákoník, zákon o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob aj.).
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
JUDr. Pavel Koukal
Advokát/ Associate Partner
je advokátem kanceláře Rödl & Partner, ve které působí jako vedoucí právního týmu a odborné skupiny pro Compliance a korporátní odpovědnost. Dlouhodobě se specializuje na oblast soutěžního, správního a korporátního práva a souvisejících otázek řízení a správy obchodních korporací (Corporate Governance), vnitřních…
Termíny a místo konání
18.11.2020
9:00 - 13:30
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
4 490,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.