Seminář je určen:
Zejména pro personalisty, ale i pro každého, kdo má zájem se seznámit se zákoníkem práce a s problémy z praxe, které při jeho aplikaci mohou nastat.
Cíl semináře:
Cílem kurzu je poskytnout posluchačům přehled zákoníku práce srozumitelnou formou nejen z pohledu teorie, ale rovněž tak z pohledu praxe. Primárně je kurz zaměřen na posluchače z řad personalistů ze mzdové sféry, velmi vhodný je i pro začínající personalisty.
Obsah semináře:
Úvodní a všeobecná ustanovení zákoníku práce.
Osobní údaje v pracovněprávních vztazích (včetně GDPR).
Pracovněprávní vztahy. Základní vymezení. Pojem nelegální práce.
Základní informace týkající dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti.
Pracovní poměr. Pracovní smlouva a informování o obsahu pracovního poměru. Podstatné a možné náležitosti pracovní smlouvy.
Druh práce a pracovní náplň. Co lze doporučit učinit součástí pracovní smlouvy a co nikoliv.
Vybraná témata spojená s pracovní smlouvou: nejčastější problémy/chyby při uzavírání pracovní smlouvy, forma pracovní smlouvy, doba určitá/doba neurčitá (včetně pracovních poměrů zaměstnanců „záskoků“), zkušební doba – jak správně sjednat a časté problémy v praxi, odměňování zaměstnance (minimální, zaručená mzda, rozdíl mezi mzdou a platem, výplata mzdy, sjednání/stanovení mzdy), konkurenční doložka, apod.
Dovolená. Druhy dovolené, jak čerpat, základní chyby v praxi.
Odpovědnost zaměstnance a zaměstnavatele za škodu (náhrada majetkové a nemajetkové újmy). Tzv. hmotná odpovědnost zaměstnance. Pracovní úrazy – základní pojmy.
Zánik pracovního poměru (dohoda, výpověď a výpovědní důvody uvedené v ust. § 52 zákoníku práce, okamžité zrušení pracovní poměru, zrušení pracovního poměru ve zkušební době, uplynutí doby) a základní problémy vznikající v praxi. Formulace „důtek“. Jak postupovat, když zaměstnanec odmítne převzít výpověď/okamžité zrušení pracovního poměru. Pracovní posudek. Potvrzení o zaměstnání.
Proč si vybrat právě tento seminář?
Lektorka se jako praktikující advokátka snaží výklad doplňovat o své zkušenosti z praxe, o příklady a tipy pro praxi. Snaží se o to, aby si posluchači z kurzu „odnesli co nejvíce“, nepoužívá prezentace, každý účastník obdrží lektorkou vytvořený písemný materiál; příklady včetně případných odkazů na zajímavá soudní rozhodnutí lektorka uvádí ad hoc na každém semináři.
Aktuality (včetně souvisejících legislativních změn) k datu konání semináře.
Časový harmonogram semináře:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)
12.15 - 12.30 - polední coffee break
12.30 - 13.30 - přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Mgr. Klára Gottwaldová, MBA
Vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy univerzity, kdy ihned po jejím absolvování nastoupila do advokátní praxe. V současné době působí jako samostatná advokátka, přičemž právní služby poskytuje ve všech hlavních právních oblastech se zaměřením na pracovní, občanské, obchodní a trestní právo. Semináře se vždy snaží doplňovat o poznatky, znalosti…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
9.10.2018
9:00 - 13:30
Brno
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 090,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Názory účastníků
“Velmi pěkný a srozumitelný výklad týkající se očekávaného tématu.„
“Vše vyhovovalo!„
“Velmi zajímavý seminář, srozumitelný výklad paní Mgr. Kláry Gottwaldové.„
“Velmi příjemný, odborný a kultivovaný projev přednášející.„
“Naprosto profesionální přístup paní Gottwaldové!„
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.