V tomto kurzu (dílně) provádíme praktické výpočty. Je tedy nutné, abyste si sebou vzali váš notebook (ve výjimečných případech půjčíme náš), na kterém bude fungovat Microsoft Excel.
Data o vašich zásobách nejsou podmínkou (máme k dispozici řadu vlastních praktických příkladů), ale jsou výhodu, chcete-li procvičované výpočty uplatnit rovnou na nich.
O jaká data jde?
- příjmy a výdeje vybraných artiklů za zvolené období (množstevně)
- přehledy nákupů artiklů za zvolené období (množstevně a v cenách)
- přehledy spotřeb nebo prodejů artiklů za zvolené období (množstevně a v cenách)
Všechna vaše data zůstanou pouze na vaší výpočetní technice!
Jsme připraveni s každým přihlášeným účastníkem dílny zkonzultovat strukturu jeho dat dopředu!
On-line seminář určen pro:
Pracovníkům nákupu kvůli materiálovému zásobování, pracovníkům odbytu kvůli řízení zásob hotových výrobků, všem těm, kdo řídí zásoby zboží a také těm, kdo mají za úkol zavádět kanban nebo naopak implementovat nástroje IT/IS. Tedy všem, kteří se chtějí v podnikové logistice naučit počítat parametry pro řízení zásob a modelovat jejich průběh.
Cílem semináře je:
- správně kategorizovat zásoby
- kalkulovat náklady na řízení zásob
- testovat ekonomičnost průběhu zásoby
- počítat pojistné zásoby
- simulovat průběh zásob v budoucím období
- používat efektivní režimy doplňování zásob na modelových příkladech
- efektivně řídit zásoby s pravidelnou spotřebou
- uspokojivě řídit zásoby se sporadickou spotřebou
- analyzovat modelové (případně vaše) soubory dat o zásobách
- počítat parametry pro řízení modelových (případně vašich) zásob
- ověřovat stabilitu (citlivost) sestavených modelů řízení zásob
Součástí tréninku je hra pro ověření znalosti a dovednosti pro tvorbu standardního pracovního postupu.
Výhody pro Vás
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.
je prezidentem Logistické akademie, zakládajícím členem Komory logistických auditorů v ČR a na Slovensku, členem americké asociace APICS a majitelem společnosti PQL poradenství pro kvalitu a logistiku, s.r.o.
Od roku 1995 odborně působí v oblasti logistiky jako poradce, projektant, lektor a auditor. Svou profesní kariéru zahájil jako projektant…
Termíny a místo konání
9.2.2022
9:00 - 16:00
On-line
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
5 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.