Input:
Input:
Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Podmínky registrace
On-line seminář

Využití mediace v zaměstnání

Mediace je alternativní způsob řešení sporů nesoudní cestou. Jedná se o dobrovolný vyjednávací proces, ve kterém jsou obě strany zapojeny do řešení konfliktu a hledání vzájemné dohody. Mediátor nastavuje pravidla komunikace a zodpovídá za dodržování procesního postupu mediace. Strany navrhují možnosti řešení a aktivně se tak podílejí na výsledku jednání. Mediátor neřeší, neradí ani nerozhoduje.

Principem  mediace je dobrovolnost jednání obou stran. Mediátor nezasahuje do jednání, ale pomáhá účastníkům, aby dosáhli takové dohody, s níž budou spokojeni. Mediátor tedy určuje jen proces řešení, jeho výsledek vytvářejí pouze účastníci sporu.

Pokud vedoucí pracovník zařadí do svého jednání s podřízenými mediační prvky zlepší pracovní vztahy na pracovišti a předejde konfliktním situacím. 

E-learning je určen:

vedoucím zaměstnancům, kteří chtějí využít mediační techniky při řízení svých podřízených zaměstnanců a k řešení konfliktů na pracovištích

Cílem on-line semináře:

je seznámit účastníky s možností využití mediačních technik při řízení zaměstnanců a řešení pracovních sporů na pracovišti.

Obsah on-line semináře:

  • Úvod do mediace
  • Použití  mediace ve firmě
  • Interní mediátor a jeho funkce ve firmě
  • Fáze procesu mediace
  • Techniky mediace
  • Prevence konfliktů
  • Mediace v konfliktu na pracovišti – kdy je vhodné jí využít
  • Výhody a úskalí mediace jako jednoho z možných způsobů řešení konfliktů a sporů 
  • Příklady dobré praxe z firem

Jak e-learningový seminář probíhá?

  • ve stanovenou dobu se připojíte na webovou stránku on-line semináře (pokyny pro přihlášení do on-line  od nás obdržíte e-mailem)
  • posloucháte přednášku lektora a sledujete powerpointovou prezentaci (můžete si ji stáhnout či vytisknout pro zapisování poznámek)
  • prostřednictvím okna pro "chat" můžete klást otázkypoprosit o zopakování něčeho, čemu jste nerozuměli atd.
  • po semináři budete mít přístupný záznam 

Co k on-line semináři potřebujete, technické požadavky na e-learning?

  • přístup na internet
  • sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka) nebo telefon (zavoláním na pražské tel. číslo)
  • zajistit si, aby Vás po dobu on-line výuky nikdo nevyrušoval

Jaké výhody má on-line seminář proti klasickým seminářům?

  • díky on-line vzdělávání ušetříte náklady za cestu a neztrácíte kvůli ní čas
  • díky úzkému zaměření semináře posloucháte jen to téma, které Vás zajímá
  • on-line semináře mají kratší dobu trvání, neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů

Lektor

Bc. Ilona Bartovská, lektor Nezisková sféra

je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V oblasti ŘZL praxe 12 let.  6 let pracovala  jako HR manažer pro německo – americkou zahraniční výrobní společnost v oblasti elektro průmyslu.  

Působila jako mentor pro pozici Specialista náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle

Termíny a přihláška

DatumČasMístoCena 
5.10.201710:30 - 12:30On-line490 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem.

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.