Seminář je určen:
všem, kteří pracují s klienty, zákazníky, odběrateli, dodavateli a chtějí nalézt způsob, jak s nimi jednat tak, aby byli spokojeni, ale zároveň nepožadovali příliš mnoho nadstandardů.
Cíl semináře:
zkvalitnit komunikaci se zákazníky a posílit důvěru zákazníků ve váš produkt či služby a ve vaši organizaci.
Seminář je zacílen na skupinu lidí pracujících v cestovním ruchu - tedy všechny kdo pečují o zákazníky v oblasti gastronomie, hotelnictví, informační centra, kultura a sport.
Obsah semináře:
1. Teoretický blok
- Zákaznická typologie
- Různé potřeby zákazníka
- Budování vztahu se zákazníkem
- Spokojenost zákazníka a hranice
- Předcházení náročným situacím se zákazníky
- Zvládání obtížných situací se zákazníky
- Projevy zákaznické orientace v komunikaci osobní, telefonické i písemné
- Zákazník – zdroj referencí
- Prostředky pro získání zpětné vazby
2. Praktický blok
- Zvládání stížností a námitek
- Zvládání a nácvik náročných rozhovorů se zákazníkem
- Získání zpětné vazby o spokojenosti zákazníka
Časový harmonogram:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 15.30 – seminář (3. část) + diskuze
Lektor
Termíny a místo konání
23.1.2015
9:00 - 15:30
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 290,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.