Seminář je určen:
hlavním účetním, účetním a daňovým poradcům.
Cíl semináře:
dozvíte se informace o novele zákona o DPH s účinností od 1.1.2017, o doprovodném zákoně k celnímu zákonu od 1.7.2016, o zákoně o elektronické evidenci tržeb a mnoho dalšího.
Obsah semináře:
I. Novela zákona o DPH
- Zrušení všech ustanovení, která upravují uplatnění DPH u společnosti (dříve „sdružení“), přechodná ustanovení - 2 roky na změnu,
- Upřesnění definice nového dopravního prostředku,
- Služby vztahující se k nemovité věci – zpřesnění,
- Vznik povinnosti přiznat daň – nový § 20a – úplaty, u kterých ke dni přijetí není zd. plnění známo dostatečně určitě (poukazy),
- Uskutečnění zd. plnění po dobu delší než 12 měsíců,
- Změny v opravě základu daně a výše daně,
- Dětská skupina,
- Úpravy u prokazování vývozu zboží,
- Nedoložené ztráty majetku,
- Zrušení možnosti evidence tržeb podle sazeb daně (§ 91),
- Rozšíření použití režimu přenesení daňové povinnosti,
- Nespolehlivá osoba,
- Ručení příjemce zdanitelného plnění - virtuální měna.
II. Novela zákona o DPH v souvislosti s celním zákonem
- Změny některých celních pojmů a režimů,
- Zrušení osvobození od DPH při dodání zboží a poskytnutí služeb ve svobodných pásmech,
- Daňové doklady u vývozu zboží,
- Rozšíření reverse charge,
- Změna místní příslušnosti u nerezidentů,
- Úprava kontrolního hlášení, pokuty.
III. Uplatnění DPH u nemovitých věcí
- Režim přenesení daňové povinnosti,
- Sazby daně u oprav, rekonstrukcí a nové výstavby,
- Dodání pozemků, staveb (lhůty),
- Nájem nemovité věci.
IV. Zákon o evidenci tržeb
- Vymezení evidované tržby,
- Certifikát pro evidenci tržeb,
- Rozsah zasílaných údajů,
- Údaje na účtence,
- Evidence tržeb běžným způsobem, ve zjednodušeném režimu,
- Informační povinnost poplatníka.
V. Zodpovídání konkrétních dotazů, diskuse
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
11.00 – 11.20 – přestávka
11.20 – 13.00 – seminář (2. část) + diskuze
Lektor
Ing. Zdeněk Kuneš
zkušený lektor, specializuje se na daň z přidané hodnoty, má za sebou bohatou přednáškovou a publikační činnost...
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
6.12.2016
9:00 - 13:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2 970,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Názory účastníků
“Vše OK, jako vždy!!!„
“Zajímavý a přínosný seminář, přehledný a srozumitelný výklad!„
“Vždy spokojenost, z podkladů čerpám celý následující rok!„
“Spokojenost s celkovým výkladem, děkuji!„
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
DPH 2017, novela zákona o DPH, zákon o evidenci tržeb, DPH u nemovitých věcí, DPH nemovitosti, základ daně a výše daně, dětská skupina, prokazování vývozu zboží, nedoložené ztráty majetku, evidence tržeb podle sazeb daně, režim přenesení daňové povinnosti, nespolehlivá osoba, virtuální měna, celní zákon, reverse charge atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.