Input:
Input:
Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Podmínky registrace
On-line seminář

Zákoník práce v kostce 3 část

E-learning je určen:

všem pracovníkům personálních oddělení a vedoucím pracovníkům.

Cílem on-line semináře:

seznámit personalisty a vedoucí pracovníky zejména z podnikatelské sféry s připravovanými změnami v legislativě pracovního práva a shrnout nová výkladová stanoviska současného zákoníku práce.

Obsah on-line semináře:

  • Aktuální změny v připravované novele zákoníku práce
  • Vznik pracovního poměru – pracovní smlouvy na dobu určitou/neurčitou- formulace, náležitosti, výjimky
  • Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr- DPČ, DPP – formulace, náležitosti
  • Pracovní doba – záznamy pracovní doby, dodržování přestávek
  • Dovolená- čerpání dovolené, řešení nevyčerpané dovolené
  • Překážky v práci – návštěva lékaře, pracovní neschopnost
  • Ukončení pracovního poměru – výpověď ze strany zaměstnavatele, zaměstnance, dohoda, neplatnost výpovědi.
  • Pracovní smlouva – doba určitá, neurčitá
  • Zdravotní způsobilost zaměstnance
  • Změny pracovní smlouvy – změna pracovní pozice, místa výkonu  práce
  • Skončení pracovního poměru – výpověď, dohoda
  • Odpovědnost zaměstnance
  • Návrat po mateřské a rodičovské dovolené
  • Porušování pracovní kázně – vytýkací dopisy
  • diskuse – připravit si dotazy

Jak e-learningový seminář probíhá?

  • ve stanovenou dobu se připojíte na webovou stránku on-line semináře (pokyny pro přihlášení do on-line  od nás obdržíte e-mailem)
  • posloucháte přednášku lektora a sledujete powerpointovou prezentaci (můžete si ji stáhnout či vytisknout pro zapisování poznámek)
  • prostřednictvím okna pro "chat" můžete klást otázkypoprosit o zopakování něčeho, čemu jste nerozuměli atd.
  • po semináři budete mít přístupný záznam 

Co k on-line semináři potřebujete, technické požadavky na e-learning?

  • přístup na internet
  • sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka) nebo telefon (zavoláním na pražské tel. číslo)
  • zajistit si, aby Vás po dobu on-line výuky nikdo nevyrušoval

Jaké výhody má on-line seminář proti klasickým seminářům?

  • díky on-line vzdělávání ušetříte náklady za cestu a neztrácíte kvůli ní čas
  • díky úzkému zaměření semináře posloucháte jen to téma, které Vás zajímá
  • on-line semináře mají kratší dobu trvání, neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů

Lektor

Bc. Ilona Bartovská, lektor Obce, školství

je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V oblasti ŘZL praxe 12 let.  6 let pracovala  jako HR manažer pro německo – americkou zahraniční výrobní společnost v oblasti elektro průmyslu.  

Působila jako mentor pro pozici Specialista náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle

Termíny a přihláška

DatumČasMístoCena 
5.4.201810:30 - 12:30On-line490 Závazná přihláška

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem.

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.