Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Změny ve mzdové účtárně a personální oblasti od 1.1.2019

Seminář je určen pro:

mzdové účetní, personalisty a ostatní zaměstnance, kteří chtějí získat ucelený přehled o změnách ve mzdové účtárně v roce 2019.

Cíl semináře:

Seznámit se s novinkami ve mzdové účtárně pro rok 2019 a procvičit si je na praktických příkladech.

Obsah semináře: 

Změny v pracovně právní oblasti

  • minimální mzda
  • zaručená mzda

Změny ve zdravotním pojištění

  • rozhodný příjem
  • minimální výše záloh OSVČ
  • osoba bez zdanitelných příjmů
  • minimální vyměřovací základ – dopočet pojistného do MVZ a výpočet pojistného z MVZ

Změny v pojistném na sociální zabezpečení

  • maximální vyměřovací základ
  • minimální výše záloh OSVČ
  • výše čistého příjmu u OSVČ vedlejší činnost, zakládající účast na sociálním zabezpečení

Změny v nemocenském pojištění

  • rozhodný příjem pro vznik účasti na nemocenském pojištění
  • redukční hranice
  • ochranná lhůta
  • podpůrčí doba

Náhrada mzdy za dobu prvních 14-ti kalendářních dnů trvání DPN v příkladech

Změny v zákoně o daních z příjmů týkajících se závislé činnosti

  • uplatňování slev na dani
  • uplatňování daňového zvýhodnění
  • nezdanitelné části odčitatelné ze základu daně

Srážky ze mzdy v příkladech

  • nezabavitelné částky
  • pořadí prováděných srážek
  • dohody o srážkách
  • insolvenční zákon

Náhrady cestovních výdajů

  • vyhláška o cestovních náhradách
  • nová výše tuzemského a zahraničního stravného

Dotazy posluchačů, diskuse

Závěr semináře

Časový harmonogram školení:

8:30 - 9:00 prezence účastníků

9:00 - 10:30  přednáška (1. část)

10:30 - 10:45  přestávka s občerstvením

10:45 - 12:00  přednáška (2. část)

12:15 - 12:30  přestávka s občerstvením

12:30 - 14:00  přednáška (3. část)

Lektor

lektorka účetních a daňových kurzů. Absolvovala VŠE - obor ekonomika, management. Pracuje na pozici vedoucí ekonomické kanceláře, provádí činnost účetnicíh poradců, mimo jiné i pro Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, oddělení hospodářské kriminality PČR Olomouc, Šumperk, Jeseník.

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
17.12.20189:00 - 14:00Praha
FLEXI OFFICE - 2. patro,
3990 Závazná přihláška
21.1.20199:00 - 14:00Brnobude upřesněno3990 Závazná přihláška

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Názory účastníků

Mgr. Jana Michalová, Izopol Dvořák, s.r.o.

Skvělá příprava, materiály a úžasná lektorka!

Jana Hořejší, Hostivařská pekárna, s.r.o.

Byla jsem velmi spokojena!

Helena Španihelová, Univerzita Karlova v Praze

Školení bylo úžasné, lektorka i referentka byly osoby na svém místě! Moc děkuji!

Jaroslava Jírová, Státní zemědělský intervenční fond

Paní lektorka vždy velmi dobře a humorně odpovídá na položené dotazy.

Martina Martincová, Integrovaná střední škola technická

Služby pořadatele i výklad lektorky byly vynikající!

Alena Ottmárová, LAIC Aktiengesellschaft - o.s.

Výklad byl velmi srozumitelný, i když na obtížné téma!

Tereza Bašová, WDA Assembly s.r.o.

Velmi příjemný seminář!

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Účastníkům zasíláme osvědčení o absolvování semináře e-mailem. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: 

GDPR, pojistné zákony změny 2019, pojistné zákony 2019, změny v personální oblasti, změny v nemocenském pojištění, odvod pojistného, změny ve zdravotním pojištění atd.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz