On-line seminář je určen:
Pro mzdové účetní, ekonomy, daňové poradce, specialisty v oblasti mezd a pracovníky softwarových firem.
Cílem on-line semináře:
Podrobná analýza změn ve zdravotním pojištění v roce 2017 a k 1. 1. 2018 včetně aktualit s ohledem na vývoj legislativy.
Obsah on-line semináře:
- Změny ve zdravotním pojištění v průběhu roku 2017 a k 1. 1. 2018, aktuality s ohledem na vývoj legislativy
- Zaměstnavatelé, zaměstnanci, vyměřovací základ
- Ve kterých situacích neplatí zaměstnavatel za zaměstnance žádné pojistné?
- Problémové situace při odvodu pojistného na zdravotní pojištění ve vazbě na zdaňování příjmu, vybraná plnění dle zákona o daních z příjmu v návaznosti na placení pojistného na zdravotní pojištění
- Výpovědní doba z pohledu pracovního práva a zdravotního pojištění
- Skončení pracovního poměru před jeho vznikem anebo ihned poté – jak ve zdravotním pojištění?
- Vliv změn na placení pojistného na přelomu let 2017/2018 s příklady
- Řešení příkladů z praxe na základě dotazů mzdových účetních v uplynulém období
- Některá specifika v oblasti aplikace koordinačních pravidel Evropské unie
- Chyby zaměstnavatele a jejich důsledky – nesprávně stanovený vyměřovací základ, nepřihlášený resp. neodhlášený zaměstnanec, nepodaný Přehled, chybné údaje na Přehledu aj.
- Kdy se ve zdravotním pojištění provádí dopočet a doplatek pojistného do minimálního vyměřovacího základu zaměstnance?
- Zajímavé tematické oblasti zdravotního pojištění
- Postupy při řešení penále ve zdravotním pojištění
Materiály ke stažení
O tématu školení:
Lektor
Ing. Antonín Daněk
Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze v roce 1983. Specialista ve zdravotním pojištění získal svoje zkušenosti a znalosti dlouholetým pravidelným a intenzivním kontaktem s odbornou sférou, zejména se zaměstnavateli. Má za sebou 20 let výkonu vedoucí funkce, kontrolní činnosti u zaměstnavatelů a metodického působení ve Všeobecné zdravotní…
Více informací a další semináře lektoraNa této stránce si můžete přehrát pouze ukázku videa. Přístup k celému videu si můžete zakoupit po vyplnění objednávky.
Proč zvolit tuto formu studia?
- ušetříte náklady i čas – nemusíte nikam cestovat a platíte cenu, která je ve srovnání s prezenčním seminářem zanedbatelná
- nejste vázáni pevným termínem konání – videoseminář lze sledovat kdykoli, a bez problémů sledování přerušit
- video je členěno do kapitol - můžete si zajímavou pasáž zopakovat anebo naopak přeskočit pasáž, která pro vás zajímavá není
- videoseminář umožňuje intenzivnější a tím i kratší výklad - neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů
Jak videoseminář probíhá?
Videoseminář snadno spustíte prostřednictvím odkazu, který naleznete po platbě v sekci Můj účet. Ve Vašem internetovém prohlížeči se otevře okno přehrávače videosemináře. V levé části vidíte rozepsaný obsah, díky kterému se můžete snadno pohybovat mezi jednotlivými pasážemi. Stačí kliknout na libovolnou kapitolu.
Co k videosemináři potřebujete?
- přístup na internet
- sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka)
Kvalitní lektoři
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Naším cílem je propojit know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.