Seminář

Storytelling v personální a manažerské praxi
NOVINKA

Mgr. Monika Nevolová

Dobrý příběh je cestičkou k úspěchu – nejen ve filmu a v divadle, ale také ve firmě. Hodí se marketingovým specialistům, tak manažerům i personalistům. Už Vás nebaví přesvědčovat a prezentovat? Začněte vyprávět. Nevíte-li jak, je tento workshop určený právě Vám. Dozvíte se odpovědi na otázky: - Jak motivovat, angažovat a inspirovat prostřednictvím technik příběhu (nejen) knástupu do firmy? - Jak zohlednit a upravovat sdělení podle toho, komu ji říkáme? - Jak propagovat dobré jméno a brand společnosti či produkt? - Jak efektivně komunikovat sposluchači?

Seminář je určen:

Zejména pro personalisty a HR manažery v oblasti komunikace a náboru a pro všechny, kteří ve firmě pomáhají budovat brand a dobré jméno produktu či společnosti.

Cíl semináře:

Na workshopu si osvojíte  principy fungování storytellingu (umění vyprávět příběh) a naučíte se je aplikovat  v rámci své profese i v osobním životě. Rozšíříte paletu komunikačních dovedností souvisejících s budováním a šířením značky.

Dobrý příběh je cestičkou k úspěchu – nejen ve filmu a v divadle, ale také ve firmě. Hodí se marketingovým specialistům, tak manažerům i personalistům. Už Vás nebaví přesvědčovat a prezentovat? Začněte vyprávět. Nevíte-li jak, je tento workshop určený právě Vám. 

Dozvíte se odpovědi na otázky:

  • Jak motivovat, angažovat a inspirovat prostřednictvím technik příběhu (nejen) k nástupu do firmy?
  • Jak zohlednit a upravovat sdělení podle toho, komu ji říkáme?
  • Jak propagovat dobré jméno a brand společnosti či produkt?
  • Jak efektivně komunikovat s posluchači?

Obsah semináře:

  • Základní principy fungování business storytellingu.
  • Tvorba vlastního příběhu, příběhu firmy, příběhu zákazníka a příběhu uchazeče o práci 
  • Techniky předání sdělení zábavně, zapamatovatelně a zužitkovatelně. 
  • Metodika zjišťování výpovědní hodnoty firemní značky a volba vhodných příběhů, které jí „sluší“
  • Rozšíření palety komunikačních nástrojů. Cvičení a průprava v oblastech struktury, dynamiky, provedení, zapamatovatelnost příběhu.
  • Praktická cvičení a tvorba příběhů
  • Zdroje inspirace pro tvorbu příběhů

Využívané metody: 

Storytelling | Stand up | Koučink

 Materiály účastníci obdrží elektronicky v ucelené formě po proběhnutí workshop.

 Počet účastníků:  max 12.

Časový harmonogram semináře:

8.30 – 9.00 – prezence účastníků

 9.00 – 11.00 –  workshop (1. část)

11.00 – 11.15 – dopolední coffee break

11.15 – 13.00 – workshop (2. část)

13:00 – 14:00 – oběd

14:00 – 15:30 – workshop (3. část)

15:30 – 15.45 – odpolední coffee break

15:45 – 17:00 – workshop (4. část a závěr)

Lektor

Mgr. Monika Nevolová

Monika Nevolová, původně vzděláním psycholožka se díky kreativnímu zaměření realizovala několik let v tištěných médiích a poté v TV médiích na pozicích dramaturga, kreativního producenta a content development managera (ČT, TV NOVA), později působila jako creative director vzdělávací společnosti pro manažerské a koučovací programy.

Monika je…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

10.6.2019

9:00 - 17:00

Praha

Adresa bude upřesněna

4290

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.