
12.10.2023
Praha nebo On-line
Konference Digitalizace pracovněprávní agendy, personální management a digitální firma 2023
Cesta k paperless office, hybridní a on-line firmy - výzvy a řešení
Cesta k paperless office, hybridní a on-line firmy - výzvy a řešení
Nyní za sponzorovanou cenu 5092 Kč
Digitalizace a využití umělé inteligence v personálním řízení – jde o hrozbu, nebo příležitost? Povedou technologie k zefektivnění pracovních procesů a umožní personalistům a manažerům získat více času na osobní setkávání se zaměstnanci a řešení zásadních otázek? Anebo jejich využívání povede ke ztrátě osobního přístupu, omezení vzájemných kontaktů a k narušení firemní kultury?
Odpovědi nabídne další ročník konference Digitalizace pracovněprávní agendy. Představíme Vám aktuální trendy a seznámíme s nejnovějšími technologickými nástroji, jejichž využití může zefektivnit personální procesy ve Vaší firmě. Přiblížíme, jakým způsobem podpoří digitalizaci novela zákoníku práce.
Přijďte si vyslechnout zajímavé přednášky, inspirovat se příklady firem, které jsou ve využití technologií o krok napřed, a seznámit se s technologickými novinkami. Můžete sdílet své zkušenosti, získat odpovědi na Vaše otázky a navázat cenné kontakty s odborníky na AI a digitalizaci.
Dvě konference 11. a 12. října ve výhodném balíčku se slevou 15 %: Digitalizace účetnictví a pracovněprávní agendy 2023
Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners
V prvním bloku probereme obecnou úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy.
V druhé části se pak zaměříme na praktické možnosti digitalizace HR dokumentů a procesů, a to zejména se zohledněním změn, které má zavést významná novela zákoníku práce. Projdeme, jaké nové možnosti a nástroje novela zaměstnavatelům přinese.
Disputio, platforma pro řešení sporů
Ing. Přemysl Bosák, Disputio
Virtuální kolega – chatbot a voicebot
Kateřina Kopecká, Feedyou
Jan Sedláček, předseda představenstva, Digital Resources a.s.
David Páter, ředitel divize M-Files, Digital Resources a.s.
Jak lze odstranit překážky automatizace HR? Jaké nástroje potřebují manažeři? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, onboarding, školení nově přijatých zaměstnanců či archivace dokumentů?
80 % společností stále používá manuální papírové procesy. Ukážeme Vám, jak je možné snadno digitalizovat a automatizovat Vaše HR oddělení, a to aniž by došlo k nespokojenosti Vašich zaměstnanců či k narušení stávajících procesů. Poradíme Vám, jak těžit z výhod bezpapírové kanceláře – jak zefektivnit procesy Vašeho personálního oddělení, podpořit je automatizovanými workflow a zároveň být v souladu se všemi předpisy a směrnicemi.
Představíme Vám moderní nástroje pro elektronickou práci s dokumenty a informacemi – DMS systém M-Files, lídra trhu dle společnosti Nucleus Research a vizionáře dle Gartnera, a CRM systém Intuo – Company Intelligence, Pozoruhodný produkt 2022.
Ing. Daniel Pristach, E-Consulting Future
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA
Změna programu vyhrazena.
Zvolte variantu, která Vám vyhovuje.