
12.10.2023
Praha nebo On-line
Konference Digitalizace pracovněprávní agendy, personální management a digitální firma
Cesta k paperless office, hybridní a on-line firmy - výzvy a řešení
Cesta k paperless office, hybridní a on-line firmy - výzvy a řešení
V první části konference si odpovíme na otázku, zda je možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office. Probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizik a omezení.
Druhá část je věnována výzvám, které digitalizace přináší do personální a manažerské oblasti. Seznámíme Vás se zásadami řízení úspěšné fungování hybridních a on-line týmů. Případové studie ukáží výzvy, před kterými v době digitalizace stojí personalisté i manažeři, a nabídnou návody a praktické zkušenosti, které se ve firmách osvědčily.
Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners
Elektronizace HR z pohledu práva
V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.
Mgr. Tereza Kollmannová, Digitalizace a systémová podpora HR, ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
ŠKODA AUTO se intenzivně věnuje digitalizaci svých produktů a služeb, které nabízí zákazníkům. Pandemie covid-19 napomohla uvědomit si nezbytnost změny celé řady nastavených procesů a zásadním způsobem zrychlit proces digitalizace. Dozvíte se podrobnosti o aktivitách Škody Auto v procesu digitalizace (školení zaměstnanců při využívání digitálních nástrojů), budete seznámeni s kroky vedoucí k digitalizaci HR (digitalizace osobního spisu, změna organizace personalistiky a její dostupnosti zaměstnancům, generování dokumentů v elektronické podobě, elektronické podepisování apod.):
Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA
Změna programu vyhrazena.
Zvolte variantu, která Vám vyhovuje.