Konference Digitalizace pracovněprávní agendy, personální management a digitální firma 2023

Cesta k paperless office, hybridní a on-line firmy - výzvy a řešení

Zúčastnit se

Konference Digitalizace pracovněprávní agendy, personální management a digitální firma 2023

Cesta k paperless office, hybridní a on-line firmy - výzvy a řešení

Digitalizace a využití umělé inteligence v personálním řízení – jde o hrozbu, nebo příležitost? Povedou technologie k zefektivnění pracovních procesů a umožní personalistům a manažerům získat více času na osobní setkávání se zaměstnanci a řešení zásadních otázek? Anebo jejich využívání povede ke ztrátě osobního přístupu, omezení vzájemných kontaktů a k narušení firemní kultury?

Odpovědi nabídne další ročník konference Digitalizace pracovněprávní agendy. Představíme Vám aktuální trendy a seznámíme s nejnovějšími technologickými  nástroji, jejichž využití může zefektivnit personální procesy ve Vaší firmě. Přiblížíme, jakým způsobem podpoří digitalizaci novela zákoníku práce.

Přijďte si vyslechnout zajímavé přednášky, inspirovat se příklady firem, které jsou ve využití technologií o krok napřed, a seznámit se s technologickými novinkami. Můžete sdílet své zkušenosti, získat odpovědi na Vaše otázky a navázat cenné kontakty s odborníky na AI a digitalizaci.

Místo konání: Grandium Hotel Prague, Politických vězňů 913/12, Praha 1

Elektronický podpis Biometrický podpis Elektronický dokument Elektronická pečeť Elektronické razítko Hybridní tým On-line tým Paperless office Digitalizace osobního spisu Doručování dokumentů Management v digitální době

Dvě konference 11. a 12. října ve výhodném balíčku se slevou 15 %: Digitalizace účetnictví a pracovněprávní agendy 2023

Zahájení konference

Nové možnosti v digitalizaci HR po novele zákoníku práce

Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners

V prvním bloku probereme obecnou úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy.

V druhé části se pak zaměříme na praktické možnosti digitalizace HR dokumentů a procesů, a to zejména se zohledněním změn, které má zavést významná novela zákoníku práce. Projdeme, jaké nové možnosti a nástroje novela zaměstnavatelům přinese.

Přestávka na kávu

Zástupci IT firem a jejich řešení

Ing. Přemysl Bosák, Kateřina Kopecká

Ing. Přemysl Bosák

Disputio, platforma pro řešení sporů

Ing. Přemysl Bosák, Disputio

  • Konflikt jako pozitivní prostředek k růstu a inovacím
  • Kultivace pracovního prostředí pomocí efektního zvládání konfliktních situací
  • Asynchronní přístup jako vyjádření respektu k vašemu času
Kateřina Kopecká

Virtuální kolega – chatbot a voicebot

Kateřina Kopecká, Feedyou

  • Chcete se zbavit velkého množství  práce? Zkuste ji předat virtuálním kolegům (chatbotům a voicebotům). Je  jedno, zda je využijete v HR, v zákaznické podpoře nebo v jiné oblasti firemních procesů. O své zkušenosti se s Vámi rozdělí specialisté z Feedyou, kteří firmám od roku 2017 ukazují cestu, jak využít automatizaci a digitalizaci při zefektivnění opakujících se činností.

Proč HR zaostává v automatizaci a digitalizaci?

Katarína Bernátová, David Páter, Lenka Papajanovská

Katarína Bernátová

Katarína Bernátová – HR manažerka, Digital Resources a.s. 
David Páter, ředitel divize M-Files, Digital Resources a.s.
Lenka Papajanovská – konzultantka, Digital Resources a.s.

Jak lze odstranit překážky automatizace HR? Jaké nástroje potřebují manažeři? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, onboarding, školení nově přijatých zaměstnanců či archivace dokumentů?

David Páter

80 % společností stále používá manuální papírové procesy. Ukážeme Vám, jak je možné snadno digitalizovat a automatizovat Vaše HR oddělení, a to aniž by došlo k nespokojenosti Vašich zaměstnanců či k narušení stávajících procesů. Poradíme Vám, jak těžit z výhod bezpapírové kanceláře – jak zefektivnit procesy Vašeho personálního oddělení, podpořit je automatizovanými workflow a zároveň být v souladu se všemi předpisy a směrnicemi.

Lenka Papajanovská

Představíme Vám moderní nástroje pro elektronickou práci s dokumenty a informacemi – DMS systém M-Files, lídra trhu dle společnosti Nucleus Research a vizionáře dle Gartnera, a CRM systém Intuo – Company Intelligence, Pozoruhodný produkt 2022.

Oběd

Moje Tria – paperless platforma digitální personalistiky a mezd

Daniel Pristach

Daniel Pristach

Ing. Daniel Pristach, E-Consulting Future

  • Praktická ukázka digitalizace HR dokumentů a procesů
  • Reálné využití biometrického podpisu v pracovních smlouvách
  • Kompletní personalistika a mzdy bez jediného šanonu
  • Reálná úspora na HR procesech překračující 50%
  • Case study – Decathlon

Přestávka na kávu

Umělá inteligence a digitalizace v HR procesech

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

  • AI v procesu recruitmentu
  • Digitalizace adaptačního procesu
  • AI a digitalizace rozvoje zaměstnanců
  • Je možné hodnocení zaměstnanců přenechat AI?
  • Outplacement s AI

Ukončení konference

Změna programu vyhrazena.

Partneři

Partneři profesních komor

Mediální partner

Chci se stát partnerem

Velmi si vážíme Vašeho zájmu stát se partnerem naší konference. Vyplňte prosím kontaktní formulář a my vás budeme v nejbližší době kontaktovat na uvedeném emailu.

Video z loňského ročníku

Koupit vstupenku

Zvolte variantu, která Vám vyhovuje.

Ceny jsou uvedeny bez DPH v platné výši.