Konference

Konference Digitalizace pracovněprávní agendy 2021

NOVINKA

Mgr. Daniel Vejsada, Ing. Petr Dolejší, Ing. Zdeněk Sýkora

Je v dnešní době možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office? V rámci této konference při hledání odpovědi na tuto otázku probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizik a omezení. Probereme, co je nutné při zavádění elektronizace vzít do úvahy a čeho se vyvarovat. Součástí výkladu bude také případová studie praktické implementace systémů.

26.8.2021

9:00 - 13:30

Praha

Adresa bude upřesněna

4990

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Na konferenci se seznámíte s dostupnými prostředky a aplikacemi pro ulehčení práce, projdeme současnou legislativu a rámec, který zákony vymezují.  

PROGRAM:

  1. blok: Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners – Elektronizace HR z pohledu práva

V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.

  1. blok: Elektronizace HR v praxi

V druhém bloku se zaměříme na praktické řešení digitalizace pracovněprávní agendy. Ukážeme vám základní principy práce s dokumenty a představíme technické nástroje zajišťující efektivní způsob podepisování a sdílení dokumentů včetně vyřešení návazných procesů spojených s dlouhodobým uchováváním dokumentů. Na případové studii nastíníme, jak lze vyřešit interakci ve vztahu zaměstnanec – zaměstnavatel v pracovněprávní praxi.

      3. blok: Zástupci IT firem se svými řešeními

Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.

Časový harmonogram:

9.00 - 11.00 - přednáška  - Mgr. Daniel Vejsada

11.00 - 11.15 - přestávka 

11.15 - 13.30 - přednáška - SEFIRA: Ing. Petr Dolejší, Ing. Zdeněk Sýkora

Lektoři

Mgr. Daniel Vejsada

Získal titul Mgr. na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze v roce 2012 a ve stejném roce také nastoupil do pražské kanceláře PRK Partners s.r.o., kde působí v současné době jako advokát v pracovněprávním oddělení. Dříve působil také jako funkcionář odborové organizace a jako zástupce v evropské radě zaměstnanců, kde se zaměřoval na praktické…

Více informací a další semináře lektora

Ing. Petr Dolejší

Petr Dolejší pracuje ve společnosti SEFIRA na pozici senior business konzultanta se zaměřením na aplikace digitální důvěry. Aktivně se podílí na návrhu a přípravě nových projektů aktivně pracující s elektronickým podpisem. Vystudoval České vysoké učení technické v Praze, obor Matematické a softwarové inženýrství. V rámci své dlouholeté praxe má…

Více informací a další semináře lektora

Ing. Zdeněk Sýkora

Zdeněk je projektovým manažerem společnosti SEFIRA zaměřující se na projekty pro klíčové zákazníky v oblasti integrací, paperless řešení a digitální důvěry. Za svou desetiletou praxi realizoval řadu významných projektů jako je migrace aplikací společnosti ČEZ na novou infrastrukturu, centralizace dokumentů v rámci skupiny VIG nebo zavedení…

Více informací a další semináře lektora

!ERR No images found in //image.dashofer.cz/fotogalerie/skdigpm/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termín a místo konání

26.8.2021

9:00 - 13:30

Praha

Adresa bude upřesněna

4990

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Partneři

Partnerem této konference je Komora certifikovaných účetních.

Partnerem konference je také PRK Partners s.r.o. advokátní kancelář





Chci se stát partnerem

Velmi si vážíme Vašeho zájmu stát se partnerem naší společnosti. Vyplňte prosím kontaktní formulář a my vás budeme v nejbližší době kontaktovat na uvedeném emailu.