Konference

Konference Digitalizace pracovněprávní agendy, personální management a digitální firma

NOVINKA

Mgr. Daniel Vejsada, Luděk Kantor, PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

Konference je věnována digitalizaci firem a vlivu na personální řízení a management. V první části si odpovíme na otázku, zda je možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office. Probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizik a omezení. Druhá část je věnována on-line náboru a řízení on-line týmů. Podrobně rozebereme výhody a možná úskalí on-line náborového procesu. . Účastníci budou seznámeni s on-line profesní diagnostikou a on-line Assesment centre. Dozvíte se, jaké požadavky klade digitalizace na management a seznámíte se s praktickými zkušenostmi, které se osvědčily při řízení on-line týmů. Součástí konference je také představení praktických nástrojů, které nabízejí IT firmy na našem trhu.

26.8.2021

9:00 - 17:00

Praha

Adresa bude upřesněna

Přihlásit Připomenout

4990

26.8.2021

9:00 - 17:00

On-line

Adresa bude upřesněna

Přihlásit Připomenout

4990

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Program:

1. ČÁST - DIGITALIZACE PRACOVNĚPRÁVNÍ AGENDY (9:00 - 13:00)

1. blok - Elektronizace HR z pohledu práva

Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners

V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.

2. blok: Elektronizace HR v praxi, Best practice

V druhém bloku se zaměříme na praktické řešení digitalizace pracovněprávní agendy. Ukážeme vám základní principy práce s dokumenty a představíme technické nástroje zajišťující efektivní způsob podepisování a sdílení dokumentů včetně vyřešení návazných procesů spojených s dlouhodobým uchováváním dokumentů. Na případové studii nastíníme, jak lze vyřešit interakci ve vztahu zaměstnanec – zaměstnavatel v pracovněprávní praxi.

3. blok: Zástupci IT firem se svými řešeními

Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.

2. ČÁST – DIGITALIZACE A PERSONÁLNÍ MANAGEMENT (14:00 - 17:00)

1. blok – Proměna trhu práce v důsledku digitalizace a pandemie

  • Současná situace a vývojové trendy
  • Požadavky na zaměstnance a zaměstnavatele

2. blok – Online nábor

Luděk Kantor, iRecruit, s. r. o.

  • Pohovor on-line – výhody, meze a úskalí
  • Online Assesment centre
  • Digitalizace náborového procesu

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

  • Online profesní diagnostika
  • Metodika Job Matching
  • Blended adaptační proces

3. blok – On-line týmy a jejich řízení

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

  • Specifika práce na dálku
  • Výhody a nevýhody/bariéry online týmů
  • Komunikace
  • Role manažera/lídra online týmu
  • Typologie pracovníků v online týmech
  • Tipy pro práci v remote režimu

Lektoři

Mgr. Daniel Vejsada

Získal titul Mgr. na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze v roce 2012 a ve stejném roce také nastoupil do pražské kanceláře PRK Partners s.r.o., kde působí v současné době jako advokát v pracovněprávním oddělení. Dříve působil také jako funkcionář odborové organizace a jako zástupce v evropské radě zaměstnanců, kde se zaměřoval na praktické…

Více informací a další semináře lektora

Luděk Kantor

Luděk Kantor  se věnuje náboru od roku 2011. Po působení v nadnárodních společnostech pracuje od roku 2015 v rámci vlastního projektu iRecruit. Během let vedl více než 3000 pohovorů na pozice specialistů a manažerů. Pomohl najít nové kolegy desítkám firem z oblasti průmyslu, logistiky a IT. Kromě náboru se věnuje také HR interim managementu,…

Více informací a další semináře lektora

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

Lektor, kouč, psycholog se specializací na rozvoj klíčových profesních dovednosti, autor řady odborných publikací.

Více informací a další semináře lektora

!ERR No images found in //image.dashofer.cz/fotogalerie/skdigpm/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termín a místo konání

26.8.2021

9:00 - 17:00

Praha

Adresa bude upřesněna

Přihlásit Připomenout

4990

26.8.2021

9:00 - 17:00

On-line

Adresa bude upřesněna

Přihlásit Připomenout

4990

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Partneři

Partnerem této konference je Komora certifikovaných účetních.

Partnerem konference je také PRK Partners s.r.o. advokátní kancelář





Chci se stát partnerem

Velmi si vážíme Vašeho zájmu stát se partnerem naší společnosti. Vyplňte prosím kontaktní formulář a my vás budeme v nejbližší době kontaktovat na uvedeném emailu.