Lektor seminářů Verlag Dashöfer

Tereza Kottová

po absolvování Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy nastoupila jako třídní učitelka do ZŠ Open Gate, kde působila do nástupu na mateřskou dovolenou. (Během studia VŠ absolvovala půlroční zahraniční stáž na univerzitě v Oslu).
Od roku 2018 do současnosti pracuje jako třídní učitelka druhého trojročí v ZŠ Vlásenický dvůr (https://vlasenickydvur.cz/).
Učí také v tandemu s doc. Darinou Jirotkovou předmět Dítě a matematika na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy.
Zkušenosti s lektorováním sbírá od roku 2016, kdy se věnovala lektorování výuky matematiky Hejného metodou, garantovala také Letní školy Hejného metody. Kromě učitelů také vedla řadu seminářů pro samotné lektory Hejného metody v České republice i na Slovensku.
Spolupracovala s NPI a v rámci projektu SYPO natočila webináře na témata Práce s chybou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ jako cesta k hlubšímu porozumění a Formativní hodnocení jako nástroj pro zvýšení efektivity učení matematiky na 1. st. ZŠ, odkaz najdete ZDE.
V současné době studuje doktorské studium na Univerzitě Karlově - Pedagogické fakultě - Katedře matematiky a didaktiky matematiky. Tématem jejího výzkumného projektu je Dopad předmětu Dítě a matematika na praxe studentů. Cílem tohoto předmětu je propojování teoretických východisek tématu Formativní hodnocení s praxí ze školy.

Poptávka školení na míru

Chcete připravit kurz na míru? Napište nám na poptavka@kursy.cz nebo vyplňte níže uvedený kontaktní formulář. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mailem kopii vašeho požadavku. Ozveme se vám co nejdříve.

Input: