Kurz Vám srozumitelnou formou ukáže, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.
Termín:
23.6.2015 9:00 - 17:00
Cena:
3490 Kč bez DPH
Seminář je určen:
všem, kteří mají zájem rozšířit si své komunikační dovednosti zaměřené na prodej, udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky, řešení zákaznických projektů a poskytování profesionálních služeb (v oblasti poradenství, auditu, právních služeb apod.) vyžadující předávání zpětné vazby.
Cíl semináře:
Kurz je zaměřen na komunikační dovednosti potřebné k úspěšnému zvládnutí náročných situací při jednání se zákazníky. Zabývá se nejen komunikací při prodeji, ale i pravidly dlouhodobé komunikace se zákazníky, vyžadující schopnosti zákazníkům naslouchat a předávat jim zpětnou vazbu. Srozumitelnou formou ukazuje, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.
Obsah semináře:
- Jak se zákazníkem komunikovat, abychom jej nejen získali, ale i udrželi
- Jak přesvědčovat a působit důvěryhodně
- Jak zvládat námitky a čelit nedorozumění
- Nejčastější bariéry v komunikaci se zákazníky
- Jak řídit dlouhodobé vztahy se zákazníky
- Jak se zákazníky udržovat společenské vztahy
- Co znamená překonat očekávání zákazníků
- Umíme zákazníkovi naslouchat?
- Čemu se při komunikaci se zákazníky vyhnout
- Jak zákazníkovi předávat negativní zpětnou vazbu
- Jak řešit emocionálně vypjaté situace
- Řešení konkrétních situací z praxe
- Diskuse a konzultace