Jak úspěšně komunikovat a řídit vztahy se zákazníky

16.6.2015, Zdroj: Verlag Dashöfer

Kurz Vám srozumitelnou formou ukáže, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.

Tento článek je z 16.6.2015. Aktuální informace získáte na našich seminářích.

Kurz Vám srozumitelnou formou ukáže, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.

Termín:

23.6.2015 9:00 - 17:00

Cena:

3490 Kč bez DPH

Seminář je určen:

všem, kteří mají zájem rozšířit si své komunikační dovednosti zaměřené na prodej, udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky, řešení zákaznických projektů a poskytování profesionálních služeb (v oblasti poradenství, auditu, právních služeb apod.) vyžadující předávání zpětné vazby. 

Cíl semináře:

Kurz je zaměřen na komunikační dovednosti potřebné k úspěšnému zvládnutí náročných situací při jednání se zákazníky. Zabývá se nejen komunikací při prodeji, ale i pravidly dlouhodobé komunikace se zákazníky, vyžadující schopnosti zákazníkům naslouchat a předávat jim zpětnou vazbu. Srozumitelnou formou ukazuje, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.

Obsah semináře: 

  • Jak se zákazníkem komunikovat, abychom jej nejen získali, ale i udrželi
  • Jak přesvědčovat a působit důvěryhodně
  • Jak zvládat námitky a čelit nedorozumění
  • Nejčastější bariéry v komunikaci se zákazníky
  • Jak řídit dlouhodobé vztahy se zákazníky
  • Jak se zákazníky udržovat společenské vztahy
  • Co znamená překonat očekávání zákazníků
  • Umíme zákazníkovi naslouchat?
  • Čemu se při komunikaci se zákazníky vyhnout
  • Jak zákazníkovi předávat negativní zpětnou vazbu
  • Jak řešit emocionálně vypjaté situace
  • Řešení konkrétních situací z praxe
  • Diskuse a konzultace

OBJEDNÁVKA ZDE.