Seminář je určen pro:
- Majitele, podnikatele, společníky
- Jednatele společností
- Manažery, vedoucí pracovníky
Obsah semináře:
- jaké možnosti se nabízejí (stručné seznámení nebo rekapitulace strukturálních fondů a jejich priorit, kdo může žádat o finance z těchto programů, objem finančních prostředků vyhrazených pro jednotlivé programy)
- zhodnocení čerpání fondů za rok existence (statistika - počet výzev, počet žádostí přijatých pro dané programy, poměr správně vypracovaných žádostí a projektů oproti špatným, počty schválených a vybraných projektů.)
- nejčastější chyby a problémy při sestavování a předkládání projektů se žádostí o financování ze SF EU (důvody k vyřazení projektů, špatné načasování, nedostatek vlastních zdrojů pro spolufinancování projektů, spolupráce s agenturami)
- zkušenosti žadatelů
- nabídka bank (úvěry pro jednotlivé programy)
- připravované výzvy a novinky
- příprava na programovací období 2007 - 2013
Přednáší:
- Mgr. Bedřich Štogl – ředitel pro strukturální fondy ČSOB
- Ing. Václav Šístek
Po absolvování semináře:
- dozvíte se, jak čerpat finanční prostředky ze strukturálních fondů
- ukážeme Vám, kterých chyb se při sestavování a předkládání projektů vyvarovat
- seznámíme Vás nabídkou bankovních úvěrů pro jednotlivé programy
Časový harmonogram semináře:
- 8.30 – 9.00 – prezence účastníků
- 9.00 – 12.00 – přednáška (1. část)
- 12.00 – 13.00 – oběd
- 13.00 – 16.00 – přednáška (2. část + diskuse)
Cena: 3 970 Kč + 19 % DPH
Slevy:
Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
3 573 Kč + 19 % DPH (ušetříte 397,- Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
3 176 Kč + 19 % DPH (ušetříte 794,- Kč)
Množstevní sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMZSF. Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:
- účast na semináři,
- studijní či pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícími,
- zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra,
- oběd
Výhody pro Vás
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.