- Víte, jak se postavit k majetku a závazkům v PO?
- Víte, jak naložit s inventarizačními rozdíly?
- Víte, zda můžete či musíte pracovat s hlavní a vedlejší hospodářskou činností PO?
- Víte, jak ovlivní Vaše účetnictví transfery?
Obsah webináře
Legislativní rámec 2025 – vyhláška č. 410/2009 Sb. a její změna od 1. 1. 2023 – ČÚS, ZÚ – poslední změny
ČÚS pro PO – zejména 703, 704, 708, 709 a 710, pomocný analytický přehled – poslední změny
Technická vyhláška č. 383/2009 Sb. – poslední změny, vyhláška pro rok 2025 – termíny
Nový zákon o účetnictví 2026–2027 se zaměřením na PO
Účetnictví v plném či zjednodušeném rozsahu
Specifika účtování PO
Dotace, příspěvky, dary, granty – nejčastější chyby
Fondy, transfery – nejčastější chyby
Majetek a jeho složité případy účtování – nejčastější chyby
Rozpočet a jeho plnění – nejčastější chyby v této oblasti
Účtování hlavní a doplňkové činnosti, směrnice pro členění společných nákladů
Chyby ve zdaňování PO – široký a úzký základ daně, veřejně prospěšný poplatník
Příjmy z pronájmu a reklam – nejčastější chyby
Optimalizace hospodářského výsledku a cashflow koncem roku
Chyby v oblasti DPH – počítání obratu, osvobozená a zdaňovaná činnost, koeficienty
Chyby ve mzdové oblasti
Finanční kontrola, vnitřní kontrolní systém – nejčastější chyby
Veřejný výdaj, veřejnoprávní kontrola
Sankce za porušení rozpočtové kázně a jejich řešení – pokyn GFŘ o prominutí sankcí
Dotazy, diskuse
Komu je webinář určen
Kurz je určen účetním a ekonomickým pracovníkům, kteří vedou podvojné účetnictví v příspěvkové organizaci a pro sestavení účetní závěrky potřebují metodickou podporu.
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Cisco Webex. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
- Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Ing. Lenka Kruntorádová, MBA
Daňový poradce, znalec oboru ekonomie a auditor
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
3.11.2025
9:00 - 13:00
On-line
Cisco Webex
2990 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.